English Version
English

تجربه‌ی زندگی بهتر با داشتن جهانبینی

تجربه‌ی زندگی بهتر با داشتن جهانبینی

امروز جلسه هفتم، از دوره نهم سری گارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، ویژه مسافران، در نمایندگی شهباز، با استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری موقت مسافر ابوذر، با دستورجلسه؛( جهانبینی ۱ و ۲ ) در تاریخ، ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ در روز یکشنبه ساعت ۱۷ آغاز به‌کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر.
خدا را شکر می‌کنم که امروز در این‌جایگاه قرار دارم و این تو‌فیق خدمتگزاری نصیب من شد تا خدمت کنم.
امیدوارم با کمک شما دوستان و مشارکت‌های  شما عزیزان جلسه خوبی را برگذار کنیم.
از نگهبان، دبیر و راهنمای لژیون چهارم اکبرآقا، تشکر می‌کنم که فرصت خدمتگزاری را به من دادند.
دستور جلسه امروز در مورد جهان‌بینی می‌باشد. من در مورد تجربه شخصی خودم در این رابطه صحبت می‌کنم؛ من سی‌دی‌های استاد امین و آقای مهندس دژاکام، را همیشه گوش می‌دهم و از آن‌ها آموزش می‌گیرم که بیشتر صحبت‌های این عزیزان در زندگی برای من کاربرد دارند.
من در گذشته مواد مصرفیم تریاک بود، می‌خواستم ترک کنم که یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد که حشیش مصرف کنم، با مصرف این ماده مخدر حال روحی و روانی من به شدّت بهم‌ ریخت و حالت‌های عجیبی به من دست داد و تعادل لازم را نداشتم.
من نه تنها تریاک را ترک نکردم بلکه با توصیه دوستان مصرف شیشه هم پیدا کردم.
من بیست سال تخریب شیشه و هروئین داشتم، تمام زندگی خود را از دست دادم، زن و فرزندم را فراموش کرده بودم و سر از نا‌کجا آباد درآورده بودم.
همه این موارد که من گفتم فقط به خاطر نداشتن جهان‌بینی بود. اگر من جهان‌بینی درستی داشتم، به پیشنهاد دوستانم توجه نمی‌کردم و از مصرف تریاک پا فراتر نمی‌گذاشتم. اگر درک درستی از مواد و تخریب‌های آن داشتم از شیشه و هروئین استفاده نمی‌کردم. با آموزش‌هایی که در کنگره‌۶۰، می‌گیریم جهان‌بینی ما تغییر می‌کند و زندگی بهتری را تجربه خواهیم کرد.
جهان‌‌بینی برای همه افراد جامعه لازم است. اگر جهان‌بینی ما تغییر نکند ما نمی‌توانیم مواد مخدری را که مصرف می‌کنیم کنار بگذاریم.

ان‌شاالله آموزش‌های کنگره۶۰ را به درستی دریافت و در زندگی کاربردی کنیم.
از این‌که به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما عزیزان سپاسگزارم.

تایپ : مسافر حسین لژیون چهارم
تنظیم: مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .