English Version
English

آقای امین می‌فرمایند: سلول برای بازسازی نیاز به جهان‌بینی دارد و دارو به تنهایی برای بازسازی سلول کافی نیست

آقای امین می‌فرمایند: سلول برای بازسازی نیاز به جهان‌بینی دارد و دارو به تنهایی برای بازسازی سلول کافی نیست

سلام دوستان روح‌اله هستم یک مسافر.
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که به من اجازه داد در کنگره ۶۰ قرار بگیرم و به خودم خدمت کنم. از دوستان سایت بابت وقت مشارکت که در اختیار من قرار دادند تشکر می‌کنم. درمورد جهان‌بینی ۱ و ۲: آموزشی که من فرا گرفته‌ام این است که، برای به درمان رسیدن سه ضلع جسم، روان و جهان‌بینی حتما باید به تعادل برسند و رشد کنند. اگر هر کدام از این ضلع‌ها رشد نکنند ما به درمان قطعی نخواهیم رسید. در سی دی‌ها و منابع کنگره 60 آقای مهندس و آقای امین می‌فرمایند: جهان‌بینی مهم‌تر از دو ضلع دیگر است. زیرا خارج از کنگره ۶۰ خیلی از افراد ot مصرف می‌کنند ولی این دارو هیچوقت به تنهایی کارآمد نیست و روح و روان افراد به تعادل نخواهد رسید.
  Ot، جسم و فیزیولوژی حتما باید همراه با جهان‌بینی باشد. در سفر اول و دوم مشکل افراد از لحاظ روانی می‌باشد چرا که، نتوانسته‌اند روان‌شان را به تعادل برسانند و این مشکل مربوط به جهان‌بینی می‌باشد. روان از ازدواج جهان‌بینی و فیزیولوژی به وجود می‌آید و به تعادل می‌رسد، اگر رشد جسم و جهان‌بینی با هم پیش نرود روان به تعادل نخواهد رسید. در سفر اول فرد باید همانطور که تکالیفش را انجام می‌دهد و دارو مصرف می‌کند، روی جهان‌بینی خود هم کار کند تا به حال خوش برسد. در سفر دوم نیز حال خوش افراد بستگی به جهان‌بینی آنها دارد. ما در بدن خود بیش از 37 تریلیون سلول داریم که هر سلول از یک پالایشگاه بزرگ‌تر و از یک ابر کامپیوتر هوشمندتر عمل می‌کنند.

آقای امین می‌فرمایند: سلول برای بازسازی نیاز به جهان‌بینی دارد و دارو به تنهایی برای بازسازی سلول کافی نیست، دانایی و ظرفیت برای سلول خیلی مهم است و تنها با جهان‌بینی امکان پذیر می‌باشد. سلول بعد از اینکه ظرفیت و جهان‌بینی فرد را دید، بعد از ۲۱ روز می‌تواند با کم کردن ot یک درجه بالاتر برود، به حال خوش و رهایی نزدیک شود. اگر سلول از جانب فرد، ظرفیت و جهان‌بینی نبیند پیشرفتی در درمان صورت نمی‌گیرد و در همان نقطه از دانایی متوقف می‌شود. اگر فردی مشکلی در طول درمان در سفر اول و یا حتی سفر دوم دارد باید جهان‌بینی خود را بازبینی نماید.
اگر ضلع جهان‌بینی درست رشد کند جسم به تعادل می‌رسد، سلول‌ها به ظرفیت و دانایی می‌رسند و با استفاده از داروی ot و روش دی اس تی جسم بازسازی خواهد شد و بعد از آن روان به تعادل خواهد رسید. ما باید همیشه در کنکره ۶۰ تشنه‌ی آموزش باشیم چرا که این آموزش‌ها همه مربوط به جهان‌بینی می‌باشد. جهان‌بینی بر روی جسم، روان و حال خوش تاثیر گذار است. در آخر تشکر می‌کنم از همه کسانی که برای کنگره ۶۰ زحمت می‌کشند تا همه بتوانند روزی به درمان برسند.

تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر مصطفی

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .