English Version
English

هفته‌ی راهنما؛ هفته‌ی سپاس‌گزاریست

هفته‌ی راهنما؛ هفته‌ی سپاس‌گزاریست

چهارمین جلسه از دوره اول جشن راهنما؛ نمایندگی اردبیل با استادی ایجنت محترم مسافر طیب، نگهبانی مسافر مقصود و دبیری مسافر رحیم با دستور جلسه «هفته راهنما» پنج‌شنبه ۱۳ ارديبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

من هفته‌ی راهنما را خدمت جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان، همه‌ی راهنمایان کنگره شصت، راهنمایان بخش همسفران سرکار خانم زهرا و راهنمایان بخش مسافران و همه‌ی عزیزان و در راس به راهنمای عزیزم آقا حجت تبریک می‌گویم، اگر امروز من اینجا هستم به واسطه‌ی خدمات،زحمات و عشق و محبت ایشان است، از ایشان خیلی متشکرم.

ما چرا تشکر و سپاس‌گزاری می‌کنیم؟ آقای مهندس همیشه می‌فرمایند: دنیا یک کلاس درس است، افرادی که سپاس‌گزار هستند در ردیف های جلو می‌نشینند اما افراد ناسپاس، انسان‌هایی ته صف هستند. من طیب اگر انسان سپاس‌گزاری بود به هیچ وجه درگیر اعتیاد نمی‌شدم، همیشه برای همه چیز ناشکری می‌کردم، خدارا شکر می‌کنم که در مسیر تاریکی ها فرو رفتم تا قدر روشنایی ها را بدانم اما وقتی انسان در اسیر تاریکی می‌شود باید حرکت بکند و مسئولیت گردن خود  انسان است.

کنگره به من طیب کمک کرد تا من به واسطه‌ی خانواده و راهنمای عزیزم آقا حجت به درمان برسم، ایشان همیشه مثال خوبی می‌زنند که: وقتی یک فردی دکتر است و می‌خواهد به کوه برود، راهنما مانند کسی است که راه را بلد است و شاید حتی سواد نیز نداشته باشد اما راه فتح قله را به خوبی بلد است و راه را به ما نشان می‌دهد. من باید به راهنمای خود ایمان داشته و گوش به فرمان باشم اگر می‌خواهم به درمان برسم، امروز روز سپاس‌گزاری است، آقای مهندس انسان بزرگی هستند ایشان می‌گویند: من جلوی راهنمایانی که به افراد دیگر کمک می‌کنند تا به رهایی برسند سر تعظیم فرود می‌آورم، ما باید به این جایگاه احترام بگزاریم.

تهیه و ارسال گزارش: مسافر یاشار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .