English Version
English

تنها یک فرد عاشق با دلی بزرگ می‌تواند سالها وقت خود را بگذارد

تنها یک فرد عاشق با دلی بزرگ می‌تواند سالها وقت خود را بگذارد

سلام دوستان کاظم هستم یک مسافر

 

با بیش از ۲۷ سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی ایکس ۵ گرم شیره خوراکی، مدت ۱۲ ماه سفر می‌کنم به روش دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، به راهنمایی مهدی آقای ثابتی از لژیون ۱۵ نمایندگی رضا مشهد، مقدار مصرف روزانه یک گرم ۳۰ روز

 

 

راهنما، کلمه ای آرامبخش و پرمعنا که هرکس با شنیدنش و یا دیدن کسی با این نام خیالش راحت می شود که کسی هست که قبلا این مسیر را رفته و می‌تواند راه درست را به او نشان دهد چه در کوهستان باشد چه در جنگل چه در خیابان‌های شهر و چه در کنگره شصت که به عقیده من سخت ترین و پیچیده ترین راه است. راهنما ها در مکان‌های دیگر بابت تجربه و علم و آگاهی که از مسیر دارند دستمزد های بالایی می گیرند و حتما هم حقشان هست. اما راهنمایان کنگره بدون هیچ دستمزدی ثمره تجربه و علم شان را در اختیار اشخاصی که اصلا نمی شناسند می گذارند واین تنها به خاطر عشق و قلب بزرگی است که دارند. تنها یک فرد عاشق با دلی بزرگ می تواند سالها وقت خود را بگذارد و با افرادی که در مسیر درمان اعتیاد حال متعادلی ندارند سروکله بزند و هیچ توقعی هم نداشته باشد. آنها هم می توانستند مثل خیلی های دیگر پس از پایان سفر سراغ کار و زندگی خود بروند، اما ماندند وبا تمام وجود به افرادی که نیاز به یک راهنما در این مسیر سخت و این هزارتوی بی پایان داشتند خدمت کردند.

این محبت را نه با زبان و نه با مادیات می توان جبران کرد، تنها خداوند می تواند پاداش این بزرگی و محبت را بدهد. اما ما رهجویان حداقل کاری که می توانیم در قبال این عزیزان بکنیم اولا گوش به فرمان بودن و درست سفر کردن است و ثانیا این هفته که به نام راهنماست را جشن بگیریم و در حد توان از ایشان قدردانی کنیم.

با تشکر از تمام راهنمایان کنگره ۶۰

 

تایپ و ویرایش مسافر مسعود لژیون دهم

ارسال خبر مسافر علیرضا لژیون سوم

تایید خبر مسافر صادق

مرزبان خبری مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .