English Version
English

برای ورود به لژیون سردار لحظه شماری می‌کردم

برای ورود به لژیون سردار لحظه شماری می‌کردم

در خدمت مسافر سلیمان هستیم. ایشان جایگاه دنور نمایندگی نیمایوشیج را تجربه و نسبت به پرداخت کل تعهدی خود اقدام نمودند و این موضوع مصداق بارز" وفای به عهد" می‌باشد. نظر شما را به این گفتگو جلب می‌نمائیم.

لطفا به شیوه کنگره خودتان را معرفی نمائید:

سلام دوستان سلیمان هستم مسافر، مدت تخریب ۱۰ سال، آخرین آنتی ایکس تریاک کشیدنی، با متد DST و شربت OT به مدت ۱۰ ماه و ۳ روز با راهنمای عزیزم آقا الله‌قلی سفر کردم، مدت رهایی با دستان پر عشق جناب مهندس، ۵۰ روز

ورود شما به لژیون سردار چگونه و در چه زمانی اتفاق افتاد؟

بنده برای ورود به لژیون سردار لحظه شماری می‌کردم. دقیقا بعد از گذشت ۶ ماه از سفر اول، با مجوز راهنمایم وارد لژیون سردار شدم.

تاثیر جایگاه دنور در زندگی‌تان چگونه بود؟

معنی کلمه دنور یعنی بخشنده. انسان‌ها بعد از بخشیدن، بخشش در هر زمینه‌ای که باشد به آرامش خاصی دست می‌یابد و این موضوع را جناب مهندس بارها در آموزش‌های کنگره بیان نمودند. "یسارعون فی الخیرات" انسان‌هایی هستند که در کار خیر شتاب می نمایند؛ در بخش دیگری از کلام خدا آمده است "السابقون السابقون" انسان‌های مؤمن در کارهای خیر از همدیگر سبقت می‌گیرند.

آیا برای پرداخت مبلغ دنوری با چالشی روبرو شدید که معادلات و محاسبات زندگی‌تان را به هم بزند؟

خیر، بلکه برکات و بخشش خداوند بزرگ را در زندگی خود بیشتر مشاهده و احساس نمودم.

توصیه و پیام شما برای افرادی که برای دنور شدن تردید دارند چیست؟

من بعنوان مصرف کننده مواد مخدر و با تخریبی که در گذشته داشتم، بعد از سفر در کنگره به سلامتی، آسایش و آرامش رسیدم و آیا می‌توان برای این کالاها قیمت گذاشت؟ دیگران قبل از ما برای خرید زمین و ساختن این مکان مقدس کاشتند و ما استفاده نمودیم و اینک نوبت ماست که بکاریم تا دیگران به حال خوش برسند.

واکنش اطرافیان شما پس از شنیدن عضویت در لژیون سردار و دنور شدن چه بود؟

دوستانم بسیار خوشحال شدند و به من تبریک گفتند؛ ولی خانواده‌ام مخصوصا همسفرم اطلاع داشتند که من قصد دارم خودم را به عنوان دنور معرفی نمایم.

آیا به پهلوان شدن فکر می‌کنید؟

بنده به پهلوان شدن فکر نمی‌کنم، ولی از خداوند عزیز مسئلت دارم همان‌طور که حس خواستن دنور شدن را در دل و ذهنم قرار داد و طعم شیرین بخشیدن و لذت واقعی آن را با تمام وجود حس کردم؛ پهلوان شدن و جایگاه نشان بی نشانی را در دل همه مسافران و همسفران عزیز قرار دهد.

در پایان به عنوان دنور شعبه اگر سخنی با اعضای نمایندگی دارید بیان بفرمائید:

بنده در این خصوص می‌خواهم از فرمایشات دیده‌بان محترم آقای زرکش وام بگیرم، ایشان می‌فرمایند که اساس کار کنگره ۶۰ را سه ضلع تشکیل می‌دهد، ظلع اول جناب مهندس، ضلع دوم علم کنگره و ضلع سوم هم امور مالی کنگره است. دو ظلع اول که بر همگان مشخص است که برای تعالی و سازندگی ما از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین ظلع سوم اگر آن دو ظلع رشد نمایند و بخش مالی کنگره رشد نکند، قطعا زایش و جذب حداکثری صورت نمی‌پذیرد. لازم و ضروری است که همه مسافران و همسفران نسبت به امور مالی کنگره جدیت بیشتری بخرج داده، در آن سهیم و احساس مسئولیت نمایند.

عکس: مسافر مسلم

تهیه و تنظیم: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .