English Version
English

راهنما احیا کننده است

راهنما احیا کننده است

پنجمین جلسه از دوره هشتم لژیون ویلیام وایت پارک ائل‌گلی تبریز، با استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر محمدرضا با دستور جلسه «هفته راهنما » ‌روز جمعه 14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ برگزار شد.

سخنان استاد:

هفته راهنما رو به بنیان کنگره، راهنما های کنگره شصت، خصوصا راهنما های شعبه صائب تبریزی و به راهنما های آینده که الان در جمع ما نشستند تبریک می‌گویم.در این زمان کوتاه فکر نکنم بتوانم جایگاه راهنمایی و عظمتش را توصیف کنم.
چطور یک سیستم می‌تواند شخصی را که سوق دهنده افراد سالم به اعتیاد، معلم و مشوق اعتیاد بوده را به شخصی تبدیل کند که بقيه افراد رو از تاریکی ها نجات می‌دهد!؟

در بینش من راهنما کسی است که نفس مرده ی من را احیا کرده است.من وقتی بیمارستان میرفتم و کسی را می‌دیدم که درحال مرگ است پیش خودم میگفتم اگر ایجا کسی نباشد من به این بیمار مواد می‌دهم‌ که حالش خوب شود و زنده شود. چرا؟ چون خودم را با آن شخص قیاس می‌کردم و فکر می‌کردم او هم با مواد مصرفی من زنده می‌شود؛ من مرده متحرکی بیش نبودم و این جایگاهی که دارم را مدیون راهنما و این سیستم هستم که چنین راهنما هایی را پرورش داده است و امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای کنگره باشم.

تهیه گزارش: همسفر رضا

تایپ متن: مسافر امیر

خدمتگزارسایت: همسفر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .