English Version
English

عهد و پیمانی که بسته می‌شود در کائنات ثبت می‌شود

عهد و پیمانی که بسته می‌شود در کائنات ثبت می‌شود

دومین جلسه از دوره سوم سری کارگاه‌های آموزشی لژیون سردار ویژه همسفران نمایندگی شهباز با استادی راهنما همسفر سمیرا، نگهبانی همسفر صبا و دبیری همسفر مرضیه با دستور جلسه « قول و قرار(وفای به عهد)» روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۶ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

در قرآن خیلی دیده و شنیده‌ایم که می‌گوید: به عهد خود وفا کنید، اگر در زندگی خود نگاه کنیم می‌بینیم خیلی قول‌ها و عهدها را که می‌دهیم به راحتی انجام نمی‌دهیم و یک چیز پیش پا افتاده است و می‌گوییم اشکالی ندارد. اگر به قدیم نگاه کنیم بزرگترها وقتی صحبت می‌کردند می‌گفتند سرم برود حرفم نمی‌رود خیلی برای‌شان مهم بوده است که سر قول و قرار خود بمانند و به این قضیه خیلی اهمیت می‌دادند ولی امروزه خیلی کمرنگ شده است.

الآن طرف یک چک را می‌کشد و به راحتی برگشت می‌خورد و اهمیت نمی‌دهد و این یک کار ضد ارزشی است و اگر بخواهیم ادامه بدهیم ما را به تاریکی می‌برد. اگر بخواهیم کنگره را مثال بزنیم وقتی یک نفر بیاید کنگره متعهد می‌شود، تعهد می‌دهد ولی به راحتی از کنارش می‌گذرد، به موقع جلسه نمی‌آید، سی‌دی‌هایش را نمی‌نویسد و نافرمانی می‌کند در ادامه به خودش آسیب می‌زند و ‌می‌رود و دوباره برگشت می‌خورد و به تاریکی می‌رود. در لژیون سردار هم ما متعهد می‌شویم، وقتی مبلغی را پرداخت کنیم وارد لژیون سردار می‌شویم و شرکت در لژیون سردار انرژی و قدرت شگرفی می‌دهد و برای‌مان یادآوری می‌شود به تعهدی که داده‌ایم عمل کنیم، اگر لژیون سردار شرکت نکنیم یادمان می‌رود که پرداختی داشته باشیم و حتی در زندگی خودمان هم کاربردی می‌کنیم که به تعهد عمل نکنیم اعتبار خودمان را پایین می‌آوریم. آقای مهندس می‌گوید: از شما چک یا سفته نمی‌خواهیم باید خودمان به تعهدی که داده‌ایم اجرا کنیم و هرکجا که تعهدی داده‌ایم به آن عمل کنیم. در همه جا حتی پیش دوستان و آشنایان اعتبار خودمان را با بی‌قولی از بین نبریم و لژیون سردار برای این است که تعهدی که داده‌ام عمل کنم، در گلریزان با شور و اشتیاق اعلام می‌کنم و بعد از مدتی یادم می‌رود تعهدی که دادم، شرکت کردن ماهی یک بار در لژیون سردار یادآوری می‌شود تعهدی که بسته‌ای باید پرداخت کنی و هر عهد و پیمانی که بستی در کائنات ثبت می‌شود. ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.

 

مشارکت همسفر فاطمه:

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر؛ در قدیم خیلی‌ها به عهد و پیمان اعتقاد داشتند و روی حرف‌شان پایبند بودند ولی الآن خیلی مشکلات بخاطر عهد و پیمان وجود دارد و کسی به آن عمل نمی‌کند. من خودم از چیزهای ریز زندگی خودم شروع می‌کنم و قولی که به کسی می‌دهم سعی می‌کنم حتماً انجام دهم.

 

مشارکت همسفر اعظم: 

سلام دوستان اعظم هستم همسفر؛ هفته راهنما را تبریک می‌گویم، من هر قولی که می‌دهم باید عمل کنم و اگر عمل نکنم بد قول می‌شوم. من در کنگره یاد گرفتم باید به عهدی که می‌بندم پایبند باشم و در لژیون سردار شرکت کنم تا بتوانم به عهدم عمل کنم.

تهیه گزارش: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر سمیرا لژیون(یکم)

تهیه عکس: مرزبان خبری، همسفر عصمت 

ویراستار و ارسال‌کننده مطلب: همسفر صبا رهجوی راهنما همسفر سمیرا لژیون(یکم)

همسفران نمایندگی شهباز 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .