English Version
English

قدردانی باعث پیشرفت می‌شود

قدردانی باعث پیشرفت می‌شود

نهمین جلسه از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی جهان‌بین شهرکرد؛ به استادی راهنمای محترم مسافر شجاع، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر آرش، با دستور جلسه "هفته راهنما" در روز پنجشنبه مورخ ١٣ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :

از خداوند متعال سپاسگزارم که یک بار دیگر اجازه داد تا در این شعبه حضور پیدا کنم و بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. وقتی از گروه مرزبانی این شعبه با من تماس گرفتند و دعوت کردند که در این جایگاه، خدمتی داشته باشم بسیار خوشحال شدم و حس بسیار خوبی دارم و مثل اینکه همین دیروز بود برای آماده سازی ساخت و ساز این شعبه یک دستگاه لودر برای خاکبرداری و تسطیح زمین آورده بودیم و چون تمامی راهنمایان و خدمتگزاران این شعبه را می‌شناسم در دیدار مجدد آنها بسیار خرسند و خشنود هستم و احساس تعلق خاطر خاصی به این شعبه دارم.

یک تبریک ویژه به مناسبت هفته راهنما خدمت بنیان کنگره ۶۰، جناب آقای مهندس دارم که ما هر چه داریم از برکت وجود ایشان می‌باشد که انشااللّه سایه ایشان از سر ما کم نشود.

  ما در عصر بسیار خوبی در حال زندگی کردن هستیم، زیرا از برکت وجود آقای مهندس بهره‌مند هستیم و در مناسبت‌ها و رهایی‌هایی که تهران خدمت ایشان می‌رسیم و دیداری تازه می‌کنیم انرژی می‌گیریم .

 تبریک ویژه خدمت خانم آنی بزرگ، خدمت معمار جهان‌بینی آقای امین، خدمت خانم آنی کماندار، خدمت خانم شانی، خدمت خانم مرجان و آقا کامران و طبق رسم کنگره تبریک به راهنمای عزیزم آقا فــرزاد که خیلی خیلی خوشحال شدم ایشان را از نزدیک ملاقات کردم. 

طبق هماهنگی های قبلی، قرار بود که روز سه‌شنبه خدمت شما باشم اما با توجه به فرمایش دیده‌بان محترم آقای سلامی که کلینیک افق شهرکرد هم به شعبه تبدیل شد و با تائیدیه هیئت امنا بخش همسفران هم راه اندازی شد که باعث خوشحالی ما هست و با هماهنگی ایجنت محترم و گروه مرزبانی شعبه جهانبین به امروز موکول شد تا با خدمت کردن در این جایگاه از این حس و حال خوب بتوانم استفاده کنم.

  راهنما تدبیری هست که آقای مهندس طراحی کرده‌اند و در گروه‌های دیگری هم وجود دارد که من تجربه ۱۰ ساله در این گروه‌ها را دارم و چهارده بار مجددا شروع به مصرف مواد مخدر می کردم. تنها شرط گروهای دیگر برای راهنما بودن قطع مصرف مواد مخدر می‌باشد، اما در کنگره ۶۰ با تدابیر آقای مهندس که راهنما باید در آزمون راهنمایی شرکت کند و موفق به اخذ بهترین نمرات در قسمت فنی و جهان‌بینی و چندین فیلتر دیگر بشود تا بتواند در پروسه آموزش دادن و پذیرفتن رهجو قرار بگیرد، مسیر درمان کنگره را با دیگر گروه‌ها متمایز می کند.

راهنما کسی است که یک مسیری را رفته و از همه بیراهه‌ها و خطرات آن راه مطلع هست و انگشت اشاره‌ای برای رهجویی می‌باشد که خواسته رهایی از بند مواد مخدر و نیکوتین دارد و تسلیم و فرمانبردار هست و با حس و پیوند عشق و محبتی که مابین رهجو و راهنما شکل می گیرد درمان قطعی طبق پروتکل انجام می‌گیرد.

تنها ربی که توانست من را در مسیر درمان قطعی راهنمایی کند راهنمایم بود و با توجه به خواسته‌ای که داشتم در طول سفرم پیوند محبت و عشق راهنمایم را احساس می کردم. 

راهنما شدن قسمتی از درمان شخص می‌باشد که بیشترین آموزش را دارد و هر چه بلا بر سرما می‌آید بخاطر قدردان نبودن و قدرنشناسی و ناسپاسی بوده است، ما باید همیشه قدردان و شکرگزار باشیم تا بتوانیم پیشرفت داشته باشیم .

از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.

نگارنده: مسافر حسین لژیون ۱

ویراستار: مسافر مجتبی لژیون ۵

تنظیم: مسافر وحید لژیون ۱۸

ارسال: مرزبان خبری مسافر ایمان

نمایندگی جهانبین شهرکرد مسافران /همسفران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .