English Version
English

باید قوانین زندگی را یاد بگیریم

باید قوانین زندگی را یاد بگیریم

سلام دوستان سجاد هستم یک مسافر 

جهان بینی ۱و۲

صحبت‌های خود را با کلامی از استاد امین آغاز می‌نمایم که می‌فرمایند: انسان برای اینکه بخواهد رشد نماید نیازمند بستری مناسب می‌باشد و این بستر برای بنده کنگره بود، و اگر این بستر وجود نداشت من علم جهان‌بینی را نمی‌آموختم. قبل از ورود به کنگره‌۶۰، جهان دیگری داشتم و دنیا را فقط از دریچه اعتیاد می‌دیدم، بعد از ورود به کنگره نگرش من به زندگی، اطرافیان ، محیط کار و همه چیز کاملاً تغییر نمود. زمانی که مصرف کننده بودم ترس زیادی داشتم و نمی‌دانستم که ترس تفکر را از بین می‌برد، همچنین منیت زیادی داشتم و نمی‌دانستم که منیت جلوی آموزش را خواهد گرفت و همیشه ناامید بودم و غافل از اینکه ناامیدی تجربه را کاملاً از بین خواهد برد.

 با آموزش‌هایی که در کنگره ۶۰ گرفتم فهمیدم که نباید سکون داشته باشم و باید حرکت کنم و این را درک نمودم که جهان‌بینی طناب محکمی می‌باشد که انسان را از عمق تاریکی‌ها نجات می‌دهد. و یاد گرفتم که ساده‌ترین تعریف جهان‌بینی یعنی اینکه آنچه ما نسبت به کل هستی جهان درون و جهان بیرون برداشت ، ادراک ، دریافت و احساس می‌نماییم جهان‌بینی نام دارد. زمانی که با مفهوم سفر آشنا شدم فهمیدم که در کنگره در حال سفر هستم، سفر اولی که از مصرف مواد تا قطع آن نام دارد و حداقل ۱۰ ماه زمان می‌برد، بعد از پایان سفر اول وارد سفر دوم می‌شویم که در سفر دوم پیمودن این راه بدون فراگیری دانش جهان‌بینی غیر ممکن می‌باشد و چقدر جهان‌بینی زیبا و دلنشین است چنانچه تفکر و نگرشی به اطراف خود نداشته باشیم و یا در مورد مسأله ای دانایی نداشته باشیم قطعاً نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

در مبحث جهان بینی ۲ آموختم که قبل از هر بازی و یا هر مسئله‌ای باید قوانین آن را یاد بگیرم علاوه بر آن متوجه شدم که در جهان‌بینی ما به دنبال فراگیری قوانین زندگی هستیم، راه و مسیر زندگی خویش را گم کرده بودم، این علم کنگره و جهان‌بینی بود که به وسیله آن توانستم مسیر زندگی را دوباره پیدا کنم، آموختم که باید حسم را و دیدگاه خود را آماده نمایم، زیرا این حس است که قوه عقل را به کار می‌اندازد و به نوعی فرمان می‌دهد، کاربردی کردن مسائل آموزشی کنگره ۶۰ در هر مقطعی از زندگی بسیار ارزشمند بوده و بهترین نتیجه را می‌دهد. در پایان شاکر خداوند هستم که در کنگره حضور دارم و از آموزش‌های ناب کنگره ۶۰ در مسیر زندگیم استفاده می‌کنم ، از استاد امین که استاد جهان‌بینی هستند تشکر می‌کنم چرا که جهان بینی یک ضلع مهم از مثلث درمان است و همچنین از شما عزیزان وبلاگ نویس که چراغ خاموش خدمت می‌کنید بسیار تا بسیار سپاسگزارم.

 

متن: راهنمای تازه واردین مسافر سجاد 

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .