English Version
English

مسابقه مقاله نویسی (درمان و روش DST)

مسابقه مقاله نویسی (درمان و روش DST)

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر. من قبل از کنگره چند بار به‌صورت سقوط آزاد ترک مواد می‌کردم و در خانه بودم ولی برای مدت بسیار کمی دوباره مجبور می‌شدم و شروع به مصرف می‌کردم و بعد از چند وقت مصرفم بیشتر می‌شد، یا اگر مواد مصرفی خودم را استفاده نمی‌کردم بدن‌درد، پادرد، فشار روحی و… بهم وارد می‌شد که مجبور به مصرف می‌شدم، یا جایگزینی بدتر استفاده می‌کردم.
برای مثال من چند سال روی مصرف تریاک و شیره بودم و برای ترک به کلینیک ترک اعتیا‌د رفتم و برای متادون درمانی، شربت متادون به من دادند که موادم را کم کنم.
متأسفانه به خاطر ناآگاه بودنم شربت متادون و قرص متادون شد جایگزین تریاک و شیره و آخرهای مصرفم شده بودم دوگانه‌سوز، هم مواد و هم قرص! تا اینکه خداوند به من کمک کرد و چند نفر از دوستانم که در کنگره ۶۰ به روش دی اس تی درمان شده بودند و نتیجه عالی گرفته بودند پیام کنگره را به من دادند. من هم به کنگره آمدم و به روش دی اس تی درمانم را شروع کردم و با کمکِ راهنمای خوب و دلسوزم آموزش و آگاهی می‌بینم و همراه با حال خوب، حس خوب، در مسیر درمانی بسیار خوب و باکیفیت هستم. هیچ‌گونه روش درمان اعتیادی جز دی اس تی وجود ندارد که در طول درمان هم حالت خوب باشد و هم سرحال باشی و هیچ‌گونه درد و بی‌قراری احساس نکنی و همزمان هم آموزش ببینی و هم از بند مواد به رهایی برسی.

ارسال: مسافر حسین (لژیون چهارم)
ثبت: مسافر اسماعیل (لژیون هشتم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .