English Version
English

در سیستم کنگره راهنما نمایان‌تر از همه است

در سیستم کنگره راهنما نمایان‌تر از همه است

جلسه دوازدهم از دوره پنجاه و نهم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی خلیج‌فارس بوشهر با استادی مسافر پوریا، نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر مهرداد، با دستور جلسه «هفته راهنما» روز پنج‌‌شنبه 13 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت16 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان پوریا هستم یک مسافر؛
از راهنمای خوبم آقای علیرضا سپاسگزاری می‌کنم و از ایشان کمال تشکر را دارم. دوست دارم وقت مشارکت خودم را به شما اختصاص بدهم و امروز همه می‌توانند خیلی کوتاه از راهنمای خودشان تشکر و سپاسگزاری کنند.
دوستان! راهنما انسان عجیب و غریبی نیست! مصرف ‌کننده‌ای بوده که خداوند به او لطف کرده و به کنگره آمده و سیستم به او کمک کرده و درمان شده است. باز هم لطف خدا شامل حال او شده و درک کرده که دست یک نفر دیگر را هم بگیرد و در ادامه به دیگران خدمت کند.
در سیستم کنگره راهنما نمایان‌تر از همه است.
یکی از لطف‌های بزرگی که خداوند در حق راهنما کرده و شامل حال من شده، این است که راهنما، مشکلات و گره‌های خودش را در رهجو می‌بیند؛ حال یا آن مشکل و گره را حل کرده و یا به دنبال باز کردن آن بند است.
اگر آن گره را باز کرده باشد پایه‌ی خودش را قوی‌تر می‌کند و اگر آن گره هنوز باز نشده باشد، برایش تکرار می‌شود و به او اجازه داده خواهد شد که همراه رهجو از آن بند عبور کند.
این‌ بزرگ‌ترین لطفی است که خداوند در حق یک راهنما می‌کند و می‌فهمد که هنوز نیاز به آموزش و حل کردن مشکلاتش دارد و باعث شده هنوز خدمت کند.
یک سفر دومی وقتی حاضر نمی‌شود که یک فالوآپ بدهد، چطور انتظار دارد که خداوند به او کمک کند؟ من مطمئن هستم هستی حساب کتاب دارد و وقتی که او به خودش رحم نمی‌کند، چطور انتظار دارد هستی به او رحم کند؟ امیدوارم قدر سلامتی خود را بدانیم و هر خدمتی از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

نگارش: مسافر مهرداد (لژیون پنجم)
ثبت: مسافر اسماعیل (لژیون هشتم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .