English Version
English

انسان های خاص کسانی هستند که بدون چشم داشت از مال و جانی که خداوند به آنها داده به راحتی می‌گذرند

انسان های خاص کسانی هستند که بدون چشم داشت از مال و جانی که خداوند به آنها داده به راحتی می‌گذرند

جلسه سیزدهم  از دور هشتم سری کارگاه های آموزشی و عمومی ویژه مسافرین آقا و همسفران  کنگره ۶۰ نمایندگی امام قلی خان به استادی راهنمای محترم مسافر رسول و نگهبانی مسافر فرهاد و دبیری مسافر علی با دستور جلسه * هفته راهنما *در روز پنجشنبه مورخ 1403/02/13رأس ساعت ۱۶ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان رسول هستم یک مسافر
توصیه ای دارم برای خودم و تمام کسانی که در این مکان حضور دارند. همیشه تلاش کنید برای رسیدن به این جایگاه. این جایگاه بسیار پر انرژی است.دقیقا مثل ورزش جامپینگ، در لحظه ای که از ارتفاع رها می شود، آدرنالین در بدن شخص آزاد می شود که حجم انرژی بسیار بالا و شدیدی را شخص تجربه خواهد کرد. در ادامه از مرزبانان عزیز و ایجنت محترم بابت برپایی جشن بسیار زیبا و باشکوهی که تدارک دیده بودند، تشکر می کنم. از راهنمایان سفر ایکس و سفر سیگارخودم که برای من زحمات زیادی کشیدند هم صادقانه تقدیر و تشکر می کنم. چند روزی است که موضوعی خاص در ذهن من عبور می‌کند و همه ما می دانیم که هر یک از ما در مقطعی از زمان، تبدیل به راهنمایی برای خودمان می شویم و باید برای خودمان تصمیم می گرفتیم. در این باب اشاره ای می کنم به انسان های خاص، انسان های خاص کسانی هستند که بدون چشم داشت از مال و جانی که خداوند به آنها داده به راحتی می‌گذرند. بدون تفاخرعرض می کنم، انگشتر دنوری که به دست راهنمایان و دوستان می‌بينيد یا پهلوانانی که معرف حضور همگی شما هستند،نشانی از خود گذشتگی را به ما نشان می دهند. این حقیقتی است در مورد انسان های خاص که از جان و مال و زمان وانرژی خود می‌گذرند. بدانید که هیچ یک از راهنمایان کنگره 60 نیاز مالی و چشم داشتی به پاکت پول هیچ رهجویی ندارد. در حقیقت سپاسگزاری از راهنما یک وظیفه است که بر عهده تمام رهجوها می باشد و این جزء قوانین کنگره 60 می باشد که به ما  آموخته اند. جناب آقای مهندس در یکی از سی دی ها فرمودند: بشکافید آنچه شکافتنی نیست. من از نگاهی دیگر به این موضوع می پردازم، یخبندانی که به تصویر کشيده شده را به مین های ضد نفر تشبیه می‌کنم و اولین مین، نافرمانی است. منیت، بی انظباتی و نا امیدی مین هایی هستند که دوستان سفر اولی در اثر گوش به فرمان نبودن از آنها آسیب می بینند. استاد امین در سی دی شناور فرمودند:هرفردی باید جایگاه خودش را پیدا کند. یک مثلث نیز ترسیم شده که یک ظلع آن چه بگویم و چکار کنم می‌باشد. راهنما باید بداند و بلد باشد که چه کاری را انجام بدهد. اگر بلد نباشد تبدیل به تکه سنگی خواهد شد و در ته آب می ماند. یک راهنما با گوش کردن سی دی ها و نوشتن آنها و به روز بودن، می تواند خود را در جایگاهی که برای او تعریف شده حفظ کند. اینگونه است که می تواند پاسخگوی رهجو باشد.
و اما دستور جلسه دوم در رابطه با آقا عیسی است. زمان تحویل لژیون به بنده، چند نفری داخل لژیون ماندند که یکی از آنها عیسی بود. با شرایط خاصی که ایشان داشت و از راه دور می آمد، حتی یک جلسه هم غیبت نداشت و این نشانه ای از تعهد و اراده محکم ایشان برای درمان اعتیادش بود.
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید از همه شما تشکر می کنم

سلام دوستان عیسی هستم یک مسافر
خدا را شکر می‌کنم که این حس و حال خوب را دریافت کردم. من با مشکلات زیادی وارد کنگره ۶۰ شدم. از راهنمای عزیزم آقا احسان پورپشنگ و آقای رسول توکلی کمال تقدیر و تشکر را دارم. اگر حمایت های این دو نبود اعتیاد من درمان نمی‌شد. با وجود اینکه مسیر من از کنگره بسیار دور بود و از دلیجان می‌آمدم حتی یک جلسه غیبت هم نداشتم. از تمام دوستان انرژی می‌گرفتم. نقطه تحمل راهنمایان عزیز را زمانی درک کردم که برای تهیه ناهار رهایی یکی از دوستان، حدود ۲۵ کیلومتر مسیر همگی را دور کردم و منتظر توبیخ یا عصبانیت، از سمت راهنمای خودم بودم و در کمال ناباوری هیچ صحبتی و کنایه‌ای را از ایشان ندیدم. در انتهای صحبتها از جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان برای فراهم سازی این بستر تشکر می‌کنم. از راهنمای خودم آقای رسول توکلی و کلیه راهنمایان عزیز که در این مکان مقدس زحمت می‌کشند، به صورت خاص کمال تقدیر و تشکر را دارم.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همگی شما سپاسگزارم.

رهایافتگان

مرزبان کشیک:مسافر محمد رضا

عکاس:مسافر رضا و مسافر مصطفی

جمع آوری مطالب:مسافرمحمد

تایپ:مسافر محسن

ویراستاری:مسافر فرهاد 

ارسال مطالب:مسافر محمد

شاد وپیروز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .