English Version
English

راهنما پیش‌قدم خط تولید علم و درمان اعتیاد است

راهنما پیش‌قدم خط تولید علم و درمان اعتیاد است

سومین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی قائم‌شهر، با استادی راهنمای محترم مسافر مهرداد، نگهبانی مسافر جلال و دبیری مسافر اکبر با دستور جلسه‌ «هفته راهنما» پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان مهرداد هستم مسافر
خداروشکر می‌کنم یک‌بار دیگر توانستم در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. اعتقاددارم که کنگره راه درست و پیشرفت مارا فراهم کرده است و خیلی خوشحال هستم که در این مسیر قرارگرفته‌ام.
ابتدا هفته راهنما را به اولین راهنمای کنگره 60 جناب مهندس، دیده بان های عزیز، همه راهنما‌های کنگره 60 این شعبه و تمام شعبات کشور تبریک می‌گویم. ضمناً روز معلم را به معلم‌هایی که تلاش می‌کنند تا نسل جدیدی از فرهنگ و دانش را در جامعه ما آموزش دهند تبریک می‌گویم.
راهنما پیش‌قدم خط تولید علم و درمان اعتیاد است. خدمتگزاران ازجمله ایجنت، مرزبانان و سایر خدمت‌گزاران کمک می‌کنند تا این حرکت را پیش ببرند، مهندس در کنگره یک سری جایگاه‌ها را مشخص کردند و به این جایگاه‌ها ارزش دادند، چون همیشه در درمان اعتیاد پیش‌قدم هستند، کنگره 60، جمعیت احیای انسانی است که در این امر در نوک پیکان راهنماها هستند که علمی را که جناب مهندس آموزش می‌دهند از طریق آن‌ها به مسافران انتقال داده می‌شود تا از مسیر تاریکی‌ها خارج بشوند، به خاطر همین ما باید این هفته از راهنمای خودمان تقدیر و تشکر کنیم هم مسافران و همسفران با انجام این عمل ارزش ویژه‌ای به این جایگاه می‌دهیم تا افراد دیگر بدانند که جایگاه راهنمایی مقدس است.
کنگره 60، تنها راه درمان قطعی اعتیاد و روش درست زندگی کردن است. اگر من به این نتیجه رسیدم پس باید با تمام وجودم به راهنمای خودم احترام بگذارم و تشکر کنم و در ادامه باید تلاش کنم تا به این مقام برسم و به افراد نیازمند درمان، کمک کنم.
جناب مهندس این هفته را به جشن راهنما اختصاص دادند اگر این اتفاق نمی‌افتاد و جشنی در کار نبود کسی رغبت نمی‌کرد که بیاید راهنما بشود. نزدیک 9000 نفر برای آزمون راهنمایی ثبت کردند تا در آزمون راهنمایی امتحان بدهند و راهنما بشوند.
در دورانی که افراد بدون حساب‌وکتاب حتی به تلفن کسی جواب نمی‌دهند، این اشخاص می‌آیند و در این امر بسیار مهم داوطلب می‌شوند تا به انسان‌های دیگر کمک کنند. به نظر من این‌یک بازی برد، برد است، راهنما با این کار در مسیر خدمت و آموزش قرار می‌گیرد و همچنین باعث می‌شود این علم و دانش برای آیندگان نیز باقی بماند.
اگر هنوز به هر دلیلی نتوانستید از راهنمای خودتان تقدیر و تشکر کنید امروز هم می‌توانید این امر را انجام دهید. تا با شکرگزاری از راهنما و رب خودتان در این مسیر بتوانید باقدرت بیشتری به مسیر ادامه بدهید و رهجوی بسیار خوبی برای کنگره باشید.
ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید.

تایپ و ارسال: مسافرمحسن لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .