English Version
English

در کنگره اعتقادی به ترک دادن وجود ندارد و از واژه درمان استفاده می‌شود

در کنگره اعتقادی به ترک دادن وجود ندارد و از واژه درمان استفاده می‌شود

اولین جلسه از دور سی‌وسوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی نیمایوشیج بهشهر به استادی راهنمای محترم مسافر مسعود، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه: (هفته راهنماپنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به‌کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مسعود هستم مسافر. خداوند را شاکرم که یک بار دیگر این فرصت به من داده شد تا در خدمت شما عزیزان باشم. از نگهبان و دبیر جلسه سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار بنده قرار دادند. در هفته راهنما قرار داریم من هم این هفته قشنگ را در راَس خدمت جناب مهندس و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌نمایم. یک تبریک خدمت دیده‌بان راهنمایان آقای تراب‌خانی و کلیه راهنمایان شعب سراسر کشور به ویژه راهنمایان شعبه نیما یوشیج در قسمت مسافران و همسفران و همچنین راهنمایان در قسمت ویلیام و جونز تبریک عرض می‌نمایم.

در مورد پروسه راهنمای درمان دو قشر می‌توانند اقدام نمایند: گروه اول پزشکان هستند که در حوزه تخصصی آموزش گرفته‌اند و تحصیل کرده‌اند و می‌توانند برای ترک بیماران اقدام نمایند.  گروه دوم راهنمایان کنگره ۶۰ هستند که در حوزه درمان اقدام می‌نمایند و در کنگره اعتقادی به ترک دادن وجود ندارد و از واژه درمان استفاده می‌شود، برای به‌دست آوردن این جایگاه ابتدا باید مصرف کننده باشد سفر اول را پشت سر بگذارد و درمان شود وارد سفر دوم شود و جایگاه‌های خدمتی را تجربه کند در آزمون راهنمایان در بخش جهان‌بینی و فنی نمره قبولی را به‌دست آورد و سپس مراحلی همچون فعالیت ورزشی ،نمره انظباط مرزبانان ، مصاحبه و در آخر پیمان بستن و گرفتن شال جزء مراحل راهنمایی می‌باشد و کار راهنما اکنون شروع می‌شود که بتواند به انسانهای دردمند کمک کند. در کنگره ۴ جشن برگزار می‌شود که در ابتدا جشن راهنما برگزار می‌شود و بقیه جشن ها به ترتیب در زمان تعیین شده برگزار می‌گردد دلیل برگزاری این جشن ها این است که ما این جایگاه را فراموش نکنیم. همانطور که استاد امین فرمودند: یکی از آفت هایی که انسان دچار آن می‌شود فراموشی است نباید فراموش کنیم چه کسانی دست ما را گرفتند و از قهر و تاریکی نجات دادند و به این جایگاه رساندند و کمک کردند تا حال خودمان و زندگی مان بهبود پیدا کند. نباید فراموش کنیم که این رهایی چقدر باارزش و لذت بخش است. موضوع دیگری که در قرآن هم آمده است ( اِنَ الانسانَ لِربهم لکنود) یعنی انسان نسبت  به پروردگار خود هم ناسپاس است. انسان ناسپاس به دنیا خواهد آمد ولی در کنگره ۶۰ آموختیم که چگونه سپاسگزار و قدردان باشیم و از راهنما و همسفر، ایجنت، مرزبان، و تمامی کسانی که به ما خدمت کردند قدردان باشیم. وقتی به عنوان سفر اول وارد کنگره می‌شوم باید تلاش کنم که به این جایگاه برسم و دست افراد دردمند را بگیرم و کمک کنم تا به حال خوب برسند. از این‌که با سکوت خود به صحبتهای من گوش دادید سپاسگزارم.

تایپ: مسافر حسین 

عکس: مسافر مسلم 

ارسال گزارش: مسافر مسلم لژیون دوازدهم 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .