English Version
English

مهمترین مسئله در اعتیاد به عهده‌ی عکس العمل‌های پنهان است.

مهمترین مسئله در اعتیاد به عهده‌ی عکس العمل‌های پنهان است.

سلام دوستان مرضیه هستم همسفر؛

آقای مهندس در این سی دی در مورد سازمان بهداشت جهانی از بیماری اعتیاد، که آن را مسمومیت مزمن تعریف کرده بودند،صحبت کردند و گفتند:«مواد مخدر سم نیست».
بسیاری از محققان به دلیل این تعریف غلط، راه را اشتباه رفتند. مانند دانشگاه‌های برتر جهان مثل‌(هاروارد و استنفورد) که به دنبال واکسن برای درمان اعتیاد هستند. برخی دیگر بر این باورند که اعتیاد یک بیماری ذهنی است.
استاد در ادامه گفتند:«ذهن و جسم از هم جدا نیستند». زیرا ذهن جزیی از جسم است و برخی دیگر بر این باورند که اعتیاد بیماری روانی است.
افکار و اندیشه ی ما رابطه‌ی مستقیم با فیزیولوژی دارد. مثل شادی وغم...
شاخص ما در درمان اعتیاد استفاده از تریاک می‌باشد. زیرا ترکیبات تریاک اثر زیادی در بازسازی جسم تخریب شده دارد و لازم و ضروری است. چون فرد مصرف کننده به دلیل مصرف مکرر مواد مخدر، بیان ژن‌های جسم خود را تخریب کرده و بدن دیگر قادر به تولید آن‌ها نیست.

ترکیبات تریاک شامل:«موسیلاژ،پکتین،موم،رزین،کائوچو»می‌باشد.
تریاک از آلکولوئیدهای متعددی تشکیل شده است.

مهمترین آنها (مرفین،کدئین،نارسئین،نارکوتین،تبائین و پاپاورین) می‌باشد.

تمامی این مواد در بازسازی جسم موثر هستند. قطع ناگهانی مواد عکس العمل‌های آشکار و عکس العمل های پنهان را درپی دارد.
عکس العمل‌های آشکار مانند: (اسهال،عرق کردن،آبریزش بینی،عطسه های پی در پی،بی خوابی) که این ها تنها پنج درصد از بار درمان اعتیاد را به همراه دارد. عکس العمل‌های پنهان بعد از گذشت عکس العمل های آشکار نمایان می شوند.
مهمترین مسئله در اعتیاد به عهده‌ی عکس العمل‌های پنهان است. ماننده: (نا امیدی،افسردگی،زود خسته شدن،گریه کردن) اینها همه در اثر کمبود مواد شبه افیونی جسم است و ربطی به ذهن و روان ندارد. تا به حال بدن شخص مصرف کننده، مرفین و نارکوتین و پاپاورین را از بیرون دریافت می‌کرد.
اگر سیستم شبه افیونی بازسازی شود این مشکلات از بین می رود که این امر مستلزم متد dst در طی زمان یازده ماه با استفاده از شربت تریاک ذره ذره جسم بازسازی می‌شود.

همسفر مرضیه؛ رهجوی راهنما همسفر عاطفه لژیون اول

ویراستار مرزبان خبری همسفر حمیده
تنظیم‌ و‌  ارسال:همسفر فرحناز رهجوی راهنماهمسفرعاطفه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .