English Version
English

در صورتی که اگر شما دنبال آموزش و عشق بلاعوض باشی هیچ موقع نباید از خدمت کردن خسته و ناامید بشوی

در صورتی که اگر شما دنبال آموزش و عشق بلاعوض باشی هیچ موقع نباید از خدمت کردن خسته و ناامید بشوی

با سلام لطفا طبق رسم کنگره اعلام سفر کنید؟
سلام دوستان جواد هستم یک مسافر
با سال‌ها تخریب وارد کنگره شدم آخرین آنت ایکس مصرفی شیره، تریاک، سفر خودم را آغاز کردم در شعبه امامقلی‌ خان لژیون ۹، زیر نظر استاد خوبم آقای مرتضی احمدی ‌به روش دی اس دی ، داروی درمان اوتی، ۱۰ ماه و ۱۰ روزسفر کردم مدت رهایی به دستان پر مهر آقای مهندس ۴ سال و ۴ ماه و ۴ روز و در ادامه سفر سیگار داشتم با روزانه مصرف ۴ پاکت سیگار، رهایی ۴ سال، زیر نظر استاد خوبم جناب آقای مرتضی احمدی ورزش در کنگره فوتبال .
لطفا بفرمایید هدف از راهنما شدن شما چه بوده است؟
هدف از خدمت کردن و راهنما شدن این بود که، آموزش‌هایی که گرفته‌ام را به دیگران انتقال بدهم و باز هم آموزش بگیرم. چون به اعتقاد من خدمت کردن با شال راهنمایی جهت آموزش دادن و آموزش گرفتن و آگاهی، یکی از بهترین خدمت‌ها می‌باشد. من می‌توانم در این جایگاه با رسیدن به درمان اعتیاد و کمک به دیگران در این جایگاه خدمت رسانی کنم.
به نظر شما راهنمای خوب چه راهنمایی می‌باشد؟
به نظر من تمام راهنماهای کنگره ۶۰ بهترین می‌باشند. اصلاً چنین چیزی در انژیوهای دیگر وجود ندارد که آنقدر آموزش به راهنما داده باشند. راهنمایی خوب است که خود به تعادل کامل رسیده باشد و کارهایی که انجام می‌دهد طبق فرامین حرمت‌های کنگره ۶۰ باشد. مهمتر اینکه کارهایی که به رهجوهای خود می‌گوید اول خودش انجام بدهد و الگو باشد.
آیا راهنما شدن در زندگی شما تاثیری داشته است؟
بله تاثیری به سزایی داشته است و بسیار خوب بوده است. وقتی که راهنما شدم یاد گرفتم که عشق بورزم و بدون منت خدمت کنم. انسان وقتی این جایگاه را لمس می کند و در این جایگاه مقدس قرار می گیرد، به فرمان عقل می‌رسد. به آن جایگاهی که تزکیه و پالایش می‌شود دست پیدا می‌کند و یاد می‌گیرد به هم نوع خود بلاعوض عشق داشته باشد. باعث می‌شود انسان‌هایی را دوست داشته باشی. دوست داشتن بدون منت، بدون انتظار و این یعنی به فرمان عقل رسیدن، یا رفتار نیک، پندار نیک و کردار نیک .
آیا شده  تا به حال از رهجویی خسته شده باشید یا ناراحت و دلسرد شوید؟ راه حل شما چه بوده است؟
صد در صد همچین اتفاقی افتاده است. زمانی که با خودم فکر کردم دیدم چنین مشکلی در من هم به وجود آمده است و من نیز چنین مشکلی داشتم و تا این مشکل را با خودم حل نکنم به رهجوی خود نمی‌توانم کمک کنم. شاید اون خدمتی که به من محول شده است توقع و انتظاری در مورد رهجو ایجاد شده است، در صورتی که اگر شما دنبال آموزش و عشق بلاعوض باشی هیچ موقع نباید از خدمت کردن خسته و ناامید بشوی. راه حل آن این بود که با صبر و حوصله به درون خودم برگشتم، تفکر کردم و دوباره به آن آموزش دادم. تا به حال خدا را شکر دیگر چنین مشکلی پیش نیامد
هر یک از این کلماتی که به شما می‌گویم را لطف کنید یک کلمه در مقابل آن قرار دهید؟
مهندس حسین دژاکام: وادی ۱۴ عشق و محبت
آقای ترابخانی: نماد فرمانبرداری کامل
حس مالکیت: ابزار نیروهای منفی
فرمانبرداری : رسیدن به فرماندهی
درمان: رسیدن ب تعادل
سوال آخر، حرف شما و نصیحت شما برای افرادی که نامزدهای اعتیاد هستند و هنوز مواد مخدر را دوست دارند چیست؟
به نظر من انسان نباید تجربه را دوباره تجربه کند همه ما می‌دانیم که اعتیاد قطاری است که در آخرین مرحله به نابودی، بی‌خانمانی و مرگ می رسد. اما حرف من با کسانی که هنوز مواد مخدر را دوست دارند این است که در کنگره برای آنها هم تعریفی گفته شده است که اگر خواسته قوی درمان شدن داشته باشند قطعاً در کنگره ۶۰ درمان می‌شود و اما کسانی که می‌خواهند هنوز مصرف کننده باشند  آنها پیشنهاد می‌دهم درست مصرف کردن به اندازه مصرف کردن و سر تایم منظم مصرف کردن را یاد بگیرند. ما آن گونه که می‌دانیم نباید  دو مواد مصرف کنیم و دو مواد بشویم  همانطور که می‌دانیم کسی که با ۱۰ گرم مواد به نقطه اشباع می‌رسد می‌تواند با یک گرم مواد هم با نقطه لذت برسد  و ضرر و خسارت کمتری به خود و مال خود بزند. آگاهی و دانش در مورد اعتیاد کسب کند. از آنها می‌خواهیم که برای یک بار هم که شده بیایند و درمان در کنگره را شروع و آزمایش کنند.
سپاس از شما

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .