English Version
English

جایگاه راهنما ترکیبی از عشق و علم است

جایگاه راهنما ترکیبی از عشق و علم است

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر، بابیش از بیست سال تخریب وارد کنگره شدم با مصرف انواع آنتی ایکس، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیشه و کراک، 10 ماه و 4 روز سفر کردم به روش دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، راهنمای درمان مسافر محسن از لژیون ۱۸شفا، ورزش در کنگره والیبالف رهایی 28 ماه.

دلنوشته ارسالی از لژیون هجدهم به مناسبت هفته راهنما

هفته بزرگداشت مقام راهنما را در رأس به استاد و راهنمای بزرگ کنگره ۶۰ آقای مهندس عزیز، خانم انی بزرگ و خانواده محترمشان و همه راهنمایان با عشق که پیام آور نور، روشنایی، امید  هستند تبریک و شادباش عرض می کنم.

همه انسان ها در سیر تکاملی خود نیاز به رب و مربی دارند که بالاترین رب و مربی انسان قدرت مطلق الله است که در مرتبه پایین تر می شود راهنما و استاد و مربی.... جایگاه راهنما ترکیبی از عشق و علم است که راهنما دانشش را با عشق ذره ذره به رهجو انتقال می هد یا به عبارتی  از عصاره جانش می بخشد.

همانطور که در پیام سفر اول گفته شده بند عشقی که بین تو و قدرت مطلق الله برقرار می شود این بند  همان عشقی است که باعث می شود تمام راهنمایان از عصاره جانشان در جهت احیای انسان های دردمند ببخشند و همین عشق است که راهنمایان را به تکاپو و حرکت در می آورد و  این کار بسیار ارزشمندی می باشد که انسان بتواند از همه چیز بگذرد تا به دیگران خدمت کند.

بر خودم واجب می دانم  که از راهنما و استاد عزیزم  که چراغ راهم شد و مرا از تاریکی های جهل و نادانی به دانایی هدایت کرد و  عشق به خدمت را در وجود من پرورش دادند سپاسگزاری کنم و
امیدوارم بتوانم در این مسیر سبز با خدمت کردن ذره ای از محبت ها و زحماتشان را جبران کنم.
مرزبان خبری: مسافر رحیم

ارسال: مسافر محمدرضا لژیون 7

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .