English Version
English

رهجویی سپاس گذار راهنمایش است که خدمت گذار باشد

رهجویی سپاس گذار راهنمایش است که خدمت گذار باشد

به نام قدرت مطلق

نهمین جلسه از دوره سی‌‌ و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی صالحی به استادی راهنمای محترم مسافر ابراهیم و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر ولی  با دستور جلسه " هفته راهنما" در روز چهارشنبه دوازدهم  اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر، امروز آخرین جلسه از هفته راهنما است، در روز دوشنبه جشن برگزار شد جا دارد تشکر کنیم از ایجنت محترم و گروه مرزبانی و خصوصاً حضور گرم شما، مجدداً تبریک عرض می‌کنم خدمت تمام راهنماها، به‌خصوص استاد راهنما، آقای مهندس. در این هفته باید از راهنما بگوییم، من در یک کلمه می‌گویم راهنما عشق است و برای راهنما بودن باید عاشق بود، اگر غیرازاین باشد واقعاً اذیت می‌شویم. آقای مهندس تأکید فرمودند در هفته‌ی راهنما، از راهنماها قدردانی شود، تشکر می‌کنم از حضور پررنگی که داشتید و هرکسی به‌اندازه‌ی خودش تقدیر و تشکر کرد و همه ما رهجو هستیم، من راهنما دارم، راهنمای من راهنما دارد و این زنجیره آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند تا برسیم به رب خودمان قدرت مطلق الله که راهنمای تمام هستی و خلقت است. در مسئله‌ی سپاس گذاری که آقای مهندس فرمودند باید توسط پاکت از راهنما سپاس گذاری کنیم، به خاطر آن مبلغ نیست بلکه خودش یک درس است که ما سپاس گذاری را بیاموزیم، سپاس گذار بودن از آن چیزی که به ما ارائه داده‌شده در هستی و خلقت، از خداوند که قدرت تکلم را به ما داده تا آموزش ببینیم و آموزش‌ها را کاربردی کنیم.

بزرگ‌ترین قدردانی از راهنما به نظر من این است که رهجویش به رهایی برسد، رهجویش از بی‌تعادلی به تعادل برسد. تمام راهنمایان کنگره اگر این وضعیت را داشته باشند انرژی می‌گیرند و جواب تمام زحماتشان داده می‌شود، وقتی یک رهجو را به خدمت آقای مهندس برای گرفتن رهایی می‌بریم، آن انرژی که رهجو می‌گیرد، چند برابر آن را راهنمای آن می‌گیرد. رهجویی سپاس گذار راهنمایش است که خدمت گذار باشد و به‌موقع بیاید و سی دی خودش را به‌موقع بنویسد، خدمت‌ها را یکی پس از دیگری بگیرد و لذت جایگاه‌ها را دریافت کند و من خودم تمام این خدمت‌ها را گذراندم از نگهبان نظم تا این چند سال که راهنما بودم، بالاتر از این را تجربه نکرده‌ام اما به نظر خودم تا اینجای کار لذت‌بخش‌ترین و پرانرژی‌ترین جایگاهی که تا الآن داشته‌ام همین راهنما بودن است، جایگاه بالایی است، آموزش می‌گیریم و آموزش می‌دهیم، حال کسی را خوب می‌کنی و حال خودت خوب می‌شود. امیدوارم تمام رهجو ها قدر این لحظه‌ها را بدانند، درست است که سیستم توسط آقای مهندس تأسیس شده است ولی اذن خداوند بوده است و باید از این فرصت استفاده کنیم، من فکر نمی‌کنم که این فرصت‌ها را به هرکسی بدهند، این بستر آماده شده است با این همه امکانات، حیف است که یک مسافر بخواهد سفر خودش را خراب بکند و در وسط راه کلاً برود و یا برگشت بخورد. انشالله که ما قدر این موقعیت را که خداوند به همت آقای مهندس دژاکام فراهم کرده است را بدانیم و از آن استفاده کنیم و امیدوارم که همه کسانی که وارد کنگره می‌شوند به رهاییِ خوب و حال خوب و جهان‌بینی کامل برسند.

 

تهیه و تنظیم: مسافر اسماعیل لژیون هشتم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .