English Version
English

نور امید

نور امید

"به نام قدرت مطلق الله"

همسفر مهناز:
قبل از سخن، هفته راهنما را به جناب آقای مهندس بنیان‌گذار کنگره ۶۰ و اولین راهنمای همسفران خانم آنی عزیز و تمامی راهنماهای عزیز و به‌خصوص راهنمای عزیز خودم خانم مریم که خیلی زحمت‌های زیادی برای من و دیگر رهجوهای عزیز کشیدن. حرف‌های ایشان بود که باعث شد من از تاریکی‌ها خارج و به‌سوی روشنایی‌ها حرکت کنم و راه درست زندگی کردن را به من آموخت و حال خوش را به من داد. از همین‌جا از راهنمای عزیزم خیلی تشکر می‌کنم و برایشان بهترین‌ها را از خداوند می‌خواهم، همیشه و در همه حال موفق و سربلند باشند.

همسفر زهرا:
ضمن عرض سلام و ادب خدمت راهنمای عزیزم خانم مریم و هم لژیونی‌های عزیزم، خواستم هفته راهنما و کمک راهنما را ابتدا به تمام راهنماهای کنگره ۶۰ تبریک بگویم. در گروه وظیفه خود دانستم از راهنمای خودم خانم مریم تشکر و قدردانی کنم. ممنونم از عشق بلاعوض که به ما می‌دهند. من رهجو باید سپاسگزار راهنمای خودم باشم و باید نسبت به همهٔ نعمت‌های خداوند سپاس گذار و قدردان باشم. تشکر می‌کنم از خانم مریم، بقیه راهنماهای عزیز کنگره که به رهجو کمک می‌کنند حال خوبی داشته باشد و حس خوب به رهجو می‌دهند تا حال خوبی باوجود مشکلات تجربه کنند باوجود راهنما و مصمم بودن، من رهجو در این راه به بیداری روح و آگاهی می‌رسم. ممنون از آقای مهندس و کنگره ۶۰ که این سپاسگزاری و قدردانی را به ما یاد داد. این دل نوشته تقدیم راهنمای عزیزم، راهنمای عزیزم بانو جان، عزیز دوست‌داشتنی من، بار خدایا تو گواهی که او نور امیدی به دنیای من است. او که پروبال به من داده است قوت و نیروی پاهای من است. شعله‌ای از عشق به جانم زده، پرتوی از نور به ایمان من بی طلب و خواهش و بی‌منت او برده، غم و غصه از شب‌های من. زبانم قاصراست که خوبی‌های راهنمای عزیزم را در این دل نوشته بیان کنم. در آخر با تمام وجودم دعا می‌کنم از خداوند می‌خواهم، خداوند عزت و جلال به عمرت بدهد، خداوند به عمرتان، جونتان، آگاهی‌تان، سلامتی‌تان و مالتان برکت، فراوانی و نور بدهد. خانم مریم ناجی فردای من و هم لژیونی‌های من خیلی دوستتان دارم.

همسفر نیره:
سلام عرض ادب خدمت راهنمای عزیزم، خانم مریم و هم لژیونی‌های عزیزم. هفته راهنما و کمک راهنما را تبریک میگم. تشکر و قدردانی می‌کنم، ممنونم از عشق بلاعوض که به ما می‌کنید و به بنیان گزار کنگره ۶۰ و خانم آنی تبرک عرض می‌نمایم.

همسفر اشرف:
سلام عرض ادب، بزرگ داشت و گرامی داشت مقام راهنما را خدمت راهنمای کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام و تمامی راهنمایان شعب کنگره ۶۰ و راهنمای عزیزم خانم مریم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در راهی که قدم گذاشته‌اند، سلامتی توشه راهشان و موفقیت نتیجه کارشان باشد.

همسفر زیبا:
سلام خدمت خانم مریم ارزشمند و مهربان. دوستان عزیز لژیون ششم،
یادتان همیشه در ذهنم، عشق شما در قلبم و عطر مهربانی‌تان همیشه در وجودم جاری است. روزت مبارک.


ویراستاری: همسفر سعیده رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
ثبت و ارسال:همسفر فائزه رهجوی راهنما همسفر فاطمه(لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی تخت جمشید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .