English Version
English

راهنمایان کنگره ۶۰ از خیلی استادان دانشگاه‌ها هم بالاتر هستند

راهنمایان کنگره ۶۰ از خیلی استادان دانشگاه‌ها هم بالاتر هستند

پنجمین جلسه از دور سی‌ و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی عمان سامانی شهرکرد به استادی ایجنت محترم مسافر شاهین، نگهبانی مسافر نجف قلی و دبیری مسافر محسن با دستورجلسه "هفته راهنما" سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان شاهین هستم یک مسافر.

خدا را شاکر و سپاسگزارم که یک بار دیگر اذن و لیاقت پیدا کردم در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. این هفته که در پیش داریم هفته ی راهنما است. این هفته را به کلیه ی مسافران کنگره ۶۰ در راس جناب آقای مهندس تبریک می‌گویم، به دیده بانان و خدمتگزاران، مخصوصاً شعبه ی عمان سامانی  و کلیه راهنمایان تبریک می‌گویم.
وقتی که می‌خواهیم راهنما را تعریف کنیم باید اول ببینیم این ساختار چگونه شکل گرفته و چه کارهایی انجام می‌دهد.
جناب آقای مهندس با ۱۷ سال تخریب مواد خیلی اتفاقی در ماه مبارک رمضان توانستند روش تدریجی یا روش دی اس تی درمان اعتیاد را کشف کنند. توی این مسیر، خودش تنها به هیچ وجه نمی‌توانستند کاری انجام دهند. خیلی از افراد همکاری کردند و این بستر را برای ما فراهم کردند. کنگره در این مسیر کارهای عظیمی انجام داده است اولین کارش درمان اعتیاد است. بعد از درمان خودشناسی و انسان شناسی را شروع کرد. کنگره از یک طرف مثل مسجد و از طرفی دیگر مانند دانشگاه است اشخاصی که می‌خواهند این امر مهم را انجام دهند و کمک آقای مهندس باشند بعد از دیدبانان، راهنمایان کنگره ۶۰ می‌باشند.
آقای مهندس می‌فرمایند: راهنمایان کنگره ۶۰ از خیلی استادان دانشگاه‌ها هم بالاتر هستند. چون جسم و رابطه ی اعتیاد با فیزیولوژی بدن را می‌شناسند و به تمام چیزهایی که می‌تواند یک شخص را از اعتیاد خارج و به درمان برساند آشنا هستند. شخصی که در این جایگاه قرار می‌گیرد باید حتماً از مراتب مختلف عبور کند. اولین مرتبه درمان اعتیاد است و دومی قبول شدن در آزمون راهنمایی. این اشخاص باید تاییدیه مرزبانی و ایجنت را دریافت کنند و برای مصاحبه در تهران حاضر شوند. مراتب و فیلترهای بسیار سختی دارد و  هر کسی نمی‌تواند در این جایگاه قرار بگیرد. راهنماها واقعاً از خیلی خواسته‌های معقول خود گذشته‌اند، تزکیه و پالایش کرده‌اند تا توانسته‌اند در این جایگاه قرار بگیرند.
بر تمام ما مسافران واجب است که از راهنمایان تقدیر و تشکر کنیم، ما سه جور تقدیر و تشکر داریم. زبانی، قلبی و عملی بهترین کادوی عملی این است که جا پای راهنما بگذاریم، دستش را بگیریم و زیر سایه ی آقای مهندس خدمت کنیم. من بسیار خوشبختم که در کنار همکاران عزیز هستم همین جا از آقا کامران تشکر می‌کنم خیلی آموزش‌ها از ایشان گرفتم و همیشه شاگرد ایشان هستم. از آقا محمد که دو دوره ایجنت بودند بسیار تشکر می‌کنم و از کلیه راهنمایان تقدیر و تشکر می‌کنم.
از اینکه به حرف‌های من توجه کردید سپاسگزارم.

 

 

جشن هفته راهنما نمایندگی عمان سامانی

نگارنده و ویراستار: مسافر رضا لژیون سوم
تنظیم: مسافر سعید لژیون چهارم
ارسال: مسافر جعفر مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .