English Version
English

عظمت و بزرگی در کار راهنماها نهفته است

عظمت و بزرگی در کار راهنماها نهفته است

امروز، جلسه سوم، از هفتم سری گارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، ویژه مسافران در نمایندگی شهباز، با استادی مسافر مسعود، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مجتبی، با دستور جلسه؛ ( هفته راهنما ) در تاریخ سه‌شنبه، ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ساعت ۱۷ آغاز به‌کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مسعود هستم یک مسافر.
خداوند بزرگ را شکر می‌کنم، که امروز به من، اجازه داد، تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم و در خدمت شما عزیزان باشم و آموزش ببینم. امیدوارم که به اتفاق همدیگر، جشن راهنما را، در نمایندگی شهباز، به طور
شایسته‌ای برگذار کنیم.
این هفته راهنما را، به بنیان کنگره۶۰، آقای مهندس دژاکام، به خانواده محترمشان، به راهنماهای عزیز در کل کشور و همچنین به راهنماهای عزیز شعبه خودمان شهباز، تبریک می‌گویم.
خدا قوت می‌گویم، به همه راهنماها در این نمایندگی و با تمام وجود سپاسگزار این عزیزان هستم که خیلی زحمت می‌کشند. همچنین به گروه خانواده تبریک می‌گویم.
راجع‌به هفته راهنما، گفتنی زیاد است. عظمت بسیار بزرگی در راهنما نهفته است. آقای مهندس دژاکام، فرمودند: معما چون حل گشت، آسان شود. یک تاریکی از روز ازل پیدا شده و تا امروز ادامه پیدا کرده است، تا امروز کسی راه خروج از این تاریکی را پیدا نکرده است.
برای بیماری اعتیاد، هزینه‌های خیلی زیادی شده است. خاطرم هست دکتری بود به نام دکتر نبئی، که جزوه پنج‌ تا پزشک بهداشت جهانی بودند، ایشان در کنگره۶۰، صحبت می‌کردند که؛ ما سی سال با کشورهای بزرگی نشست و گفتگو داشتیم در بهداشت جهانی، در مورد اعتیاد و بیماری مواد مخدر، ولی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم و آخرین نتیجه‌ای که اعلام شد، این بود که فقط یک کاری کنیم که، رنج این نسل از بشر، کمی تخفیف بهشون داده شود و این قشر گرفتاران، زیاد آزار و اذیت نبینند و هیچ راهی برای درمان اعتیاد نبود.
ایشان دوباره فرمودند؛ وقتی من وارد کنگره۶۰، شدم، زنده شدم و کسانی را که دیدم از مواد مخدر به درمان رسیده‌اند و قیافه این افراد تغییر نموده بسیار خرسند شدم و این احیاء و زنده شدن افراد فقط در کنگره۶۰، امکان‌پذیر می‌باشد.
راهنماهای کنگره۶۰، از دل همین رهجوها در می‌آیند و این فرایند هر روز بیشتر از دیروز شعاع اضافه می‌کند.
این جایگاه راهنمایی که در کنگره۶۰، وجود دارد، بسیار ارزشمند می‌باشد. بیست و چند سال است که، این راهنماها در سطح کشور اعتیاد افراد را، درمان می‌کنند و انسان‌ها را تربیت می‌کنند.
بهترین چیزی که برای انسان وجود دارد، زمان می‌باشد. راهنماها، از زمان خودشان برای افراد در حال درمان و خواستار رهایی گذشت می‌کنند و همچنین از عصاره جانشان مایه می‌گذارند، تا یک فردی به درمان برسد، آن هم بدون هیچ چشم داشتی و برای این موضوع می‌باشد که، افراد در این سیستم کنگره۶۰، درمان می‌شوند.
کسی که دچار اعتیاد می‌باشد، تمام نیروهای انتظامی، پاسگاه‌ها و دادسراها، حریف این شخص نمی‌شوند، تا مواد را از سر راه این بیمار کنار بگذارند، چون راه و روش این کار را ندارند، اما یک راهنما، در سیستم کنگره۶۰، این کار را به راحتی انجام می‌دهد و شخص مصرف کننده را به سلامت به مقصد رهایی می‌برد.

راهنما، با تمام وجودش، دوست دارد که یک نفر قدم در راه درمان بگذارد و درمان شود. راهنما، مسیر خودش را انتخاب کرده و به درستی این کار ایمان کامل دارد و با عشق این کار را به درستی انجام می‌دهد و هدفش این می‌باشد، که یک نفر به درمان قطعی و کامل برسد.
بر همه ما، واجب و ضروری می‌باشد، که این جایگاه‌ها را ببینیم و حفظ کنیم.
من، به عنوان یک راهنما، باید این جایگاه را  ارزشمند بدانم و هم به افراد آموزش بدهم، که این جایگاه فقط مال من تنها نیست و افراد می‌توانند با خواست، تلاش و کوشش این جایگاه را بدست بیاورند.


این جایگاه راهنمایی، خوشبختانه روز به روز دارد بیشتر می‌شود و افراد زیادی راهنما می‌شوند.
من، خیلی مواظب این جایگاه راهنمایی می‌باشم و این جایگاه را، با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.
من، در این‌جا، به همه شما عرض می‌کنم، که این جایگاه راهنمایی را انتخاب کنید و در این‌جایگاه قرار بگیرید، که اگر فردی راهنما شود، اتفاقات خوبی در زندگی برایش رقم خواهد خورد.
من در سیستم کنگره۶۰، قرار گرفتم و چنگ زدم و تلاش کردم و این‌جایگاه را بدست آوردم و با قرار گرفتن در این جایگاه خودم را که گم کرده بودم، پیدا کردم، آن هم در وجود دیگران.
از این‌که به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما عزیزان سپاسگزارم.

 جلسه را با تصویری از این جشن زیبا ادامه می‌دهیم و تصاویر به رویت شما مهربانان می‌رسد

تایپ:مسافر مجید لژیون دوم 

ویراستار:مسافر علیرضا

تنظیم:مسافر رحمن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .