English Version
English

معنای عشق در راهنما خلاصه می شود.

معنای عشق در راهنما خلاصه می شود.

جلسه هفتم از دوره نهم سری جلسات خصوصی نمایندگی شوشتر در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۱ با استادی ایجنت شعبه مسافر علی ، نگهبانی مسافر قاسم ودبیری مسافر مهدی ، با دستور جلسه « هفته راهنما » در روز سه شنبه  11 /اردیبهشت/ 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان علی هستم مسافر. خداوند را شاکر هستم که در این جایگاه خدمت میکنم وآموزش میگیرم. دستور جلسه این هفته کنگره هفته راهنما وجشن راهنماست. روز چهارشنبه آقای مهندس درباره چگونگی قدردانی از راهنما صحبت کردند ماهم بر اصل همان چیزی که آقای مهندس در کنگره به ما آموختند دور هم جمع شده ایم تا این درس را پیاده کنیم و از راهنما ها و معلمین خودمان که راه رسیدن به درمان و راه زندگی کردن را به ما نشان دادند قدر دانی کنیم . من به همه راهنمایان کنگره خسته نباشید می‌گویم در راس همه به آقای مهندس واساتید ایشان آقای سردار، استاد سیلور و استاد رعد و دیده بان راهنمایان درمان ، آقای تراب خانی و دیده بان راهنمایان تازه واردین آقای اشکذری خسته نباشید وتبریک می‌گویم که اگر اینها نبودند معلوم نبود سرنوشت من الان در چه وضعیتی بود من با حال بسیار خراب وارد کنگره شدم وتنها چیزی که من را در کنگره نگه داشت محبت راهنمایم بود اگر آن محبت ها و توجه ها نبود شاید من از جهان بینی چیزی دریافت می کردم ولی توان اجرای آن را نداشتم حوصله اجرای آن را نداشتم تنها چیزی که من را جذب کنگره کرد محبت وعشق بود وباعث شد من بمانم ورها بشوم و من در طول سال فقط یک بار فرصت دارم ‌که برای شکر گذاری آنهمه محبت یک قدم بردارم من باید به خودم نگاه کنم ببینم آیا خودم را برای شکر گذاری آماده کرده ام آیا آنجور که شایسته است قدر راهنمای خودم را می‌دانم کسانی که در زندگی طالب حق وحقیقت هستند احتیاج به راهنما دارند که آنها را هدایت کند.

البته راهنما شدن هم شرط وشروط دارد خداوند راهنمای کسانی است که از ظلمت به سمت نور در حرکت هستند وجایگاه یک راهنما جایگاه رب هست هرکسی نمی‌تواند راهنما بشود هر لژیونی نمی‌تواند رهای بدهد در هر لژیونی خدمتگذار پرورش داده نمی‌شود مگر اینکه راهنمای آن لژیون منبع دریافت باشد منبع نور باشد. امیدوارم که قدر راهنمایان کنگره را بدانیم تا زمانی که کسی خودش راهنما نشود نمی‌تواند جایگاه وشان راهنما را درک کند امیدوارم امروز به بهترین شکل از راهنماهای خودمان قدردانی کنیم. اگر کسی بخواهد در صراط مستقیم ماندگار باشد رمزش شکرگذاری هست که یادش نرود چه کسانی ودر چه نقطه ای به او کمک کردند.. ممنون از اینکه به حرف های من گوش کردید.

گروه سایت نمایندگی شوشتر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .