English Version
English

گروه خانواده - راه رسیدن به خداوند از قلب انسان‌ها می‌گذرد

گروه خانواده - راه رسیدن به خداوند از قلب انسان‌ها می‌گذرد

جلسه چهاردهم از دور اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی پردیس ویژه همسفران با استادی ایجنت همسفر مژگان، نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر مرضیه با دستور جلسه «هفته راهنما» در روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت 16:30 آغاز به کار نمود.

هفته راهنما همسفران نمایندگی پردیس

خلاصه سخنان استاد:
راهنما به شخصی می‌گویند که جوینده راه و همچنین نمایانگر مسیر نیز است؛ رهجو جوینده راه است اما همه راهنمایان کنگره ۶۰ رهجوی راهنمای خودشان هستند که در رأس آقای مهندس راهنمای همه ما می‌باشند.
راهنما مانند زمینی است که محصول می‌دهد زیرا شما پس از ۲۶ سال زحمات آقای مهندس می‌توانید ثمره این زمین حاصل خیز را ببینید.
پس از ورود شخص به کنگره ۶۰، سه جلسه اول را در لژیون راهنمای تازه واردین می‌گذارند که تمامی سؤالات در مورد اعتیاد، درمان و کنگره ۶۰ را کاملاً واضح پاسخ می‌دهد؛ پس از پایان سه جلسه فرد با حس خود راهنمای خود را انتخاب می‌کند و باید دانست که ارزش راهنمای تازه واردین از راهنمایان دیگران کمتر نیست بلکه گاهی باید انرژی بیشتری صرف کنند تا اطمینان خاطر را در افراد برای شروع سفر به وجود آورند.
در آغاز ورود به لژیون؛ راهنما ابزار لازم برای آرامش رهجو را فراهم می‌کند؛ سی دی، کتاب‌ها و جزوات آموزشی مختلف که منبع تمامی آن‌ها از مهندس دژاکام است را در اختیار او می‌گذارد.
راهنما زمانی توانایی حمایت و هدایت رهجو را به دست می‌آورد که رهجو فرمان‌بردار باشد.
راهنما با آموزش‌های خود به رهجو می‌تواند از ورود انرژی منفی به ذهن او جلوگیری کند و زمانی که از نمایندگی خارج می‌شوید آموزش‌ها از شما محافظت می‌کند.
راهنما قوانین درست زندگی کردن را به شما می‌آموزد؛ زیرا ما هرروز را به بحث کردن با مسافر خود می‌گذراندیم تا به این نقطه رسیدیم که مسافر وارد لژیون راهنمای مسافرین ‌شود و راهنما او را هدایت کند؛ راهنما اگر رهجو به فرمان‌های او گوش دهد به‌راحتی می‌تواند او را به درمان برساند زیرا راهنما در گذشته دچار بیماری اعتیاد بوده است و از این گذرگاه سخت عبور نموده است.
راهنمای همسفر اعتیاد را تجربه نکرده اما از نزدیک آن را لمس کرده است؛ مانند خود من که به کنگره ۶۰ وارد شدم، سفر کردم، درمان شدم و پس از پایان سفرم راهنما شدم تا به همسفران دیگر راه را نشان دهم. ما اینجا آموختیم که مسافرین بیمار هستند و مقصر نیستند اما رهجو باید خواسته داشته ‌باشد تا در مسیر درست و با ثبات حرکت کند. راهنما به رهجو کمک می‌کند تا دردهای او درمان شود.

هفته راهنما همسفران نمایندگی پردیس

قدردانی از راهنما به‌صورت قلبی، زبانی و به‌صورت عملی است؛ مشارکت در جلسات همان قدردانی از زحمات راهنما است، قدردانی قلبی یعنی زمانی که وارد لژیون می‌شویم با دل‌وجان به صحبت‌های راهنما گوش کنیم؛ البته این یک تبادل انرژی است که بین رهجو و راهنما رخ می‌دهد.
کنگره ۶۰ یک هفته را برای قدردانی از راهنما قرار داده است تا همه رهجویان از راهنمای خود به هر صورت قدردانی کنند؛ زیرا راهنما هیچ مبلغی بابت انتقال آموزش‌ها و آرامش بی‌نهایت خود دریافت نمی‌کند؛ بسیار مهم است که بدانید کنگره ۶۰ رایگان است اما مجانی نیست.
در کنگره به هر میزان عشق دریافت کرده‌ای به همان میزان عشق را بازگردان؛ راهنما نیازی به پاکت و مشارکت رهجو ندارد اما این به رهجو قدردانی را می‌آموزد.
یکی از نمونه‌های قدردانی از راهنما ورزش پارک در روزهای جمعه است زیرا باعث تشویق مسافر شما برای پارک رفتن می‌شود و درنهایت فرمان‌برداری شما باعث این می‌شود که به راهنما وصل بمانید.
نکته بسیار مهم این است که کنگره مقصد ما نیست بلکه ابزاری است تا با آرامش بتوانیم به زندگی خود ادامه بدهیم.
برای نزدیک شدن به خداوند باید به قلب انسان وارد شوید.

در ادامه برگزاری جشن هفته راهنما و تقدیر از ایشان:

هفته راهنما همسفران نمایندگی پردیس

هفته راهنما همسفران نمایندگی پردیس

هفته راهنما همسفران نمایندگی پردیس

هفته راهنما همسفران نمایندگی پردیس

برگزاری انتخابات نگهبانی جلسات همسفران و انتخاب نگهبان جدید:

هفته راهنما همسفران نمایندگی پردیس

ارسال: لژیون مرزبانی همسفران نمایندگی پردیس

همسفران نمایندگی پردیس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .