English Version
English

روش درمان DST در کنگره ۶۰ سندی است بدون نقص

روش درمان DST در کنگره ۶۰ سندی است بدون نقص

سند مدرکی است که یک موضوعی را ثابت می‌کند که می‌تواند مکتوب باشد و یا شاهد و گواه باشد و در بعضی مواقع سند می‌تواند شی و یا چیز دیگری باشد.
نکته مهمی که در مورد سند صدق می‌کند؛ این است که سند باید بدون نقص باشد.
در غیر این‌ صورت دچار مشکل می‌شویم اگر پدری در خانواده بدون سند مکتوب برای فرزندان خود ارث به جای بگذارد آن‌ها دچار بحران می‌شوند و باید در دفترخانه این‌ امر را به انجام برساند.
اگر انسان در تمام سطوح تصمیماتی می‌گیرد و می‌خواهد کاری انجام بدهد باید تبدیل به سندی شود بدون نقص اگر بخواهیم کاری را انجام بدهیم چه کوچک و چه بزرگ ابتدا باید تفکر و اندیشه داشته باشیم.
زمانی که ما می‌گوییم خداوندا ما را از دست بزرگترین دشمن خودمان که جهل خودمان است نجات ده منظور این است که تفکر کنیم در تمام مسائل زندگی و حیات و قراردادها، اسناد، ازدواج، طلاق و هر چه که باشد باید سندی مشخص و دقیق تنظیم شود.
انسان‌ها هم باید تلاش کنند که سندهایی بدون نقص باشند اگر شخصی بخواهد عمل جراحی انجام دهد باید بررسی کند آیا پزشک در کارش حرفه‌ای هست و کارش را به خوبی انجام می‌دهد و به مستندات توجه کند.
در مسئله‌ اعتیاد در کنگره در روشDST اسناد وجود دارد و سند کنگره انسان‌هایی هستند که رها شده‌اند؛ شخصی که شب‌ها خواب مواد می‌بیند، هنوز دچار افسردگی است و یا اگر با دیدن مواد وسوسه می‌شود مشکل دارد.
درمان DST یک سند است شخصی که حال خودش خراب باشد نمی‌تواند شخص دیگری را به تعادل و حال خوب برساند. علمی که تجربه شود سندی بدون نقص می‌باشد.
انسان‌ها هر کدام کتابی هستند؛ از لحظه‌ای که از مادر متولد شده‌اند این کتاب شروع شده است به نگارش و ادامه دارد و با مسائل زندگی هر روز این کتاب نوشته و حجیم‌تر می‌شود، در همه‌ انسان‌ها ایراد وجود دارد سند بدون نقص الله است.
در‌ درمانDST اگر فرد بر روی برنامه پیش برود کار به سهولت انجام می‌گیرد و اگر  این‌ کار را نکنیم کار مشکل می‌شود ما با تفکرات و اندیشه‌هایی که داریم و پیش بینی‌هایی که می‌کنیم می‌توانیم برنامه‌ای کاربردی را تنظیم کنیم و در واقع کاری می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید.
انسان وقتی تزکیه را از خود شروع کند ایمانش صد برابر می‌شود؛ راهنما به دلیل اینکه خودش به صحبت‌هایش عمل می‌کند صلابت دارد و  مقبول همگان است و چون خودش راهی را که رهجو می‌رود تجربه کرده، بنابراین سندی  بدون نقص است.
تجربه با عمل به دست می‌آید مصرف کنندگان مواد مخدر همانند درختانی هستند که تنه‌ آنها را موریانه خورده و پوسیده است وقتی درمان صورت پذیرد جوانه زده و رشد می‌کنند و تبدیل به درختان مقاوم و سر به فلک کشیده خواهند شد.
هرگز از روی احساسات و عواطف زود و سریع تصمیم‌گیری نکنید.

تایپ و نگارش: همسفر معصومه، راهنما همسفر مریم (لژیون پنجم)
رابط خبری: همسفر مریم، راهنما همسفر مریم (لژیو پنجم)
عکس: همسفر پریسا، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .