English Version
English

راهنما انسان عاشقی می‌باشد که وادی چهاردهم را عملا اجرایی کرده است.

راهنما انسان عاشقی می‌باشد که وادی چهاردهم را عملا اجرایی کرده است.

جلسه دوم از دوره سی‌ و چهارم کارگاه‌های آموزشی‌ خصوصی کنگره‌ ۶۰ نمایندگی‌ خواجو با استادی ایجنت محترم، راهنما مسافر محمود نگهبانی مسافر یحیی و دبیری مسافر میثم با دستور جلسه "هفته راهنما" روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمود هستم یک مسافر.
هفته راهنما را خدمت همه راهنمایان کنگره 60 تبریک عرض می‌کنم. یک راهنما از وقت و هزینه خود می‌زند تا به مسافران خدمت کند. راهنما انسان عاشقی می‌باشد که وادی چهاردهم را عملا اجرایی کرده، پاداش این عزیزان حال خوش رهجویان‌شان می‌باشد، تا این‌که مسافر، سفر اول را به اتمام برساند و برای رهایی خدمت آقای مهندس حضور پیدا کند. در واقع بابت عشق و محبتی که می‌دهد، هیچ چشم‌داشتی ندارد. یک مسافر بابت درمان، حدود 40 تا 50 میلیون تومان باید هزینه پرداخت کند، ولی درکنگره 60 درمان رایگان صورت می‌پذیرد. راهنمایان کنگره با راهنمایان در ان.جی.او های دیگر فرق دارند. در جاهای دیگر یک شخص بلافاصله بعد از درمان استاد می‌شود ولی در کنگره 60 بعد از درمان باید مشکل سیگارش را حل کند همچنین 40 سی‌دی و جدیدا 30 سی‌دی را تحویل داده باشد و از وزن متعادل برخوردار باشد در ادامه باید؛ دیدبان، ایجنت، مرزبانان شعبه و پارک او را تایید کنند. در واقع دست یافتن به جایگاه راهنمایی مسیری بسیار سخت می‌باشد. البته نباید از راهنما شدن ترسید زیرا بر گردن همه شماست با تلاش، عشق و محبت در این جایگاه قرار بگیرید.

راهنما از رهجو انتظار دارد که از قوانین کنگره 60 پیروی نماید و قبل از ساعت 5 در شعبه حضور داشته باشد. صبح‌های جمعه برای ورزش در پارک حاضر شود، نوشتن سی‌دی به موقع و حضور سروقت درلژیون وایت هم از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. همه قوانین به خاطر این است که شخص به حال خوش برسد در این صورت راهنما خوشحال می‌شود حتی اخم راهنما هم از روی محبت می باشد. راهنما انتظاری از رهجوی خود ندارد اما رهجو باید سپاسگزار راهنمای خود باشد. یکی ازچهار جشن کنگره 60 جشن رهنما می‌باشد که رهجو باید با بهترین پاکت در حد توان از راهنما خود تشکر کند. یک سری حرمت‌هایی بین راهنما و رهجو وجود دارد، رهجو باید جلوی پای راهنما بلند شود، موقعی که با راهنمای خود صحبت می‌کند دستش داخل جیبش نباشد در واقع سپاسگزاری از راهنما فقط با پاکت دادن نیست بلکه رعایت موارد ذکر شده می‌باشد و نشانگر این است که آموزش‌ها را به خوبی دریافت کرده پس باید احترام بگذارید تا به شما احترام بگذارند. در پایان امیدوارم، همگی بتوانیم از راهنمایان خود، کمال تشکر و قدردانی را بنماییم.

تایپ: مسافر بهروز لژیون اول و مسافر امیر لژیون ششم
عکس: مسافر الیاس لژیون چهاردهم و مسافر مرتضی لژیون یازدهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسن لژیون دوم

نمایندگی خواجو

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .