English Version
English

سپاسگزاری با زبان، قلب و عمل

سپاسگزاری با زبان، قلب و عمل

سلام دوستان نگار هستم یک همسفر:

روز راهنما را به آقای مهندس، خانواده محترم ایشان وتمام راهنمایان که  در سراسر کشور خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم و همچنین یک تبریک ویژه به خانم محدثه عزیزم که علاوه بر راهنما بودن مثل یک خواهر بزرگتر برای من زحمت می‌کشند و چقدر با صحبت‌های ایشان حالم خوب می‌شود.  زمانی که در لژیون صحبت می‌کند به تک تک ما نگاه می‌کند و نمی داند چقدر نگاهش به ما حس قدرت و اعتماد به نفس می‌دهد ممنون به خاطر این همه عشقی که به ما می‌دهد.

سلام دوستان پریسا هستم یک همسفر:

 این هفته را در رأس به آقای مهندس و خانم آنی بزرگوار و تمام راهنمایان کل شعب کنگره تبریک می‌گویم انشالله که خداوند به آن ها همیشه سلامتی، تن سالم ودل خوش بدهد. آقای مهندس در سی دی   هفته راهنما فرمودند: «  قدردانی و شکرگزاری سه نوع است؛ با زبان تشکر کنیم و مطمئناً اول باید با زبان شکر‌گزاری و قدردانی را انجام دهیم، با قلب مان احساس خود را به راهنما انتقال دهیم وبا عمل کردن.»
من این روز بزرگ را به راهنمای عزیز خودم خانم هاجر  تبریک می‌گویم که همیشه با نگاه نافذ  و قلب مهربان  همیشه به من آرامش دادند. ان شاءالله برکت این زحمت هایی که می‌کشند و این مسیر طولانی که می آیند به زندگی ایشان برگردد و همیشه سلامت باشند.

سلام دوستان سمانه هستم یک همسفر:
 
راهنما یعنی نشان دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی نفرت به عشق، راهنما یعنی نمایانگر راه، رسیدن به آرامش راهنما یعنی هدایت انسان‌ها، راهنما یعنی منبع نور و روشنایی. هفته زیبا را به آقای مهندس که بزرگترین راهنمای کنگره ۶۰ هستند تبریک می گویم همچنین به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ و راهنمای شعبه  چرمهین تبریک می‌گویم وبه راهنمای خودم خانم مرضیه تبریک می‌گویم و از همین جا دستشان را می‌بوسم به خاطر تمام زحماتی که برای من کشیدند و با صبر، حوصله و با روی گشاده و انرژی زیاد به من آموزش می‌دهند تا به حال خوش برسم.

سلام دوستان آمنه هستم همسفر:

 به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید، خدایی که ایثار و محبت را آفرید لحظه‌ها را ثانیه به ثانیه می‌شمردم و نه تنها شب‌ها حتی روزها نیز در تاریکی بودم نه امیدی، نه دست گرمی که دست‌های سرد و لرزانم را گرم کند و نه آغوشی که در پناهش مانند یک کودک آرام بگیرم. آنگاه بود که آمدی آموزگارم شدی تا به من بیاموزی تمام دانسته‌هایت را، راهنمای خوبم واژه سپاس در برابر شما ذره‌ای بیش نیست تنها دارایی من برای شما دعای خیر است که به پاس تمام الطافتان می‌توانم بدرقه راهتان کنم هفته راهنما را به آقای مهندس و همچنین تمام راهنماهای کنگره ۶۰ خانم محدثه عزیز، خانم کبری عزیزم و تمام راهنماها تبریک می‌گویم.

سلام دوستان شهلا هستم یک همسفر: 

 هفته راهنما را در ابتدا به اولین راهنمای کنگره ۶۰جناب آقای مهندس دژاکام و خانم آنی عزیزو به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ از جمله راهنمایان کنگره ۶۰شعبه چرمهین و راهنمای اول خودم خانم آذرعزیز و راهنمای خوب خودم سرکار خانم مرضیه عزیز تبریک می‌گویم. همه ما می‌دانیم که ازالست تا به الان پیامبران زیادی برای هدایت بشر و نجات ما از تاریکی آمدند و سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا بتوانند انسان‌ها را از تاریکی به نور، از کفر به ایمان و از نفرت به عشق برسانند مثل حضرت نوح، حضرت ابراهیم و پیامبران زیادی که برای هدایت بشر آمدند. اکنون که راهنماهای عزیز در کنگره ۶۰ که در مسیر ارزش‌ها حرکت می‌کنند و برای هدایت ما زحمت زیادی می‌کشند و همان مسیر پیامبر و امامان را طی می‌کنند.امیدوارم که بتوانم زحمت‌های راهنمای خودم را با آموزش گرفتن و پیروی از ایشان جبران کنم. من دست تمام راهنمایان رامی‌بوسم و برایشان آرزوی سلامتی و عزت دارم.ای راهنمای عزیز، من ره گم کرده بودم راه را تو به من نمایاندی، درمانده بودم من را درآغوش آموزش فشردی، مرا در لژیون عشق خودت جای دادی تو درقلب من جای داری من قدر زحمات شما را خوب می‌دانم راهنمای عزیزم تو را دوست دارم.

تایپ: همسفر سمیرا و همسفر شیوا رهجویان راهنما همسفر کبری (لژیون دوم)
ویراستار و رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر کبری (لژیون دوم)
عکس و ارسال: مرزبان خبری همسفر شهناز
همسفران نمایندگی چرمهین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .