English Version
English

راهنما، یک مادر مهربان

راهنما، یک مادر مهربان

مشارکت همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر نرگس عضو لژیون سردار

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر در این جشن حضور دارم. من هم هفته راهنما را به آقای مهندس و اساتید ایشان، خانم آنی عزیز و خانواده آقای مهندس تبریک عرض می‌کنم و همچنین به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ و راهنمایان شعبه زاگرس تبریک و خدا قوت می‌گویم. به راهنمای تازه‌واردینم، خانم زینب عزیز که الآن در جایگاه راهنمایی خدمت می‌کنند، این هفته را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله که سلامت و همیشه حال دلشان خوب باشد و همچنین از خانم زهره عزیز که در قسمت سایت راهنمای من بودند، ممنون و سپاسگزارم و این هفته را به ایشان تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله که در جایگاه راهنمایی موفق باشند. به راهنمای عزیز و مهربانم خانم نرگس این هفته را تبریک می‌گویم و از ایشان بسیار بسیار ممنون و سپاسگزارم به خاطر حضور، عشق و محبت خالصانه‌اش، ان‌شاءالله که در زندگی همیشه در آرامش و آسایش و سلامت باشند و به خواسته‌های خود برسند.

نوشته‌ای را تقدیم راهنمای عزیزم می‌کنم؛ تو چشمه‌ای هستی که زلالی را در زیر سایه درخت دانایی به ما تعارف می‌کنی، تو به ما یاد می‌دهی تا مثل همه پرنده‌ها پرواز کنیم و یادمان می‌دهی که خویش را به خداوند برسانیم، مثل تمام آه‌هایی که از دل‌های سوخته می‌آید. وقتی‌که مثل همیشه آرام آرام شروع می‌کنی به صحبت کردن، انگار قناری‌های مست دارند بهار را آواز می‌کنند. دست‌های گرمت را می‌فشاریم که گرم‌ترین دست دوستی‌هاست. آب حیات، همین کلماتی هستند که تو به ما می‌آموزی، بی‌آنکه چشم طمعی داشته باشی و تنها لبخند ما کافیست. همیشه دل‌گرممان کردی تا جاده‌های پرپیچ خم زندگی را با امیدواری طی کنیم و تمام دارو‌ندارمان کوله باریست از آموخته‌های تو که سال‌ها پیش با همسفر شدن در دست‌های ما نهادی تا سربلند به مقصد برسیم و من تنها می‌توانم دعاهای خیرم را بدرقه راحت کنم و می‌دانم خدا هم نیز چون من، تو را بسیار دوست می‌دارد. سپاس بی‌حد، روزت مبارک.

مشارکت همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر زهرا عضو لژیون سردار

خدا را شاکر و سپاسگزارم توفیق داده شد در کنگره حضور پیدا کنم تا آموزش بگیرم. من هم این هفته زیبا را در رأس به استاد راهنمای کنگره ۶۰ آقای مهندس، خانم آنی بزرگوار، خانم آنی کماندار، خانم شانی و استاد امین تبریک می‌گویم و به راهنمای عزیزم خانم زهرا تبریک می‌گویم، راهنمایی بسیار دلسوز و مهربان؛ می‌توانم بگویم راهنما، یک مادر مهربان و یا یک خواهر دلسوز است. آرامشی که در زندگی‌ام است را مدیون زحمات خانم زهرا عزیزم هستم و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشند و به تمامی خواسته‌هایشان برسند.

مشارکت راهنما همسفر نرگس عضو لژیون سردار (دنور)

خدا را شکر که به من توفیق داده شد در کنار شما عزیزان باشم و انرژی خاصی را دریافت کنم. این هفته را خدمت اولین استاد راهنمای کنگره ۶۰، آقای مهندس و خانم آنی بزرگوار، خانم شانی و آقای امین تبریک می‌گویم و همیشه خودم را قدردان این عزیزان می‌دانم و با از خود گذشتگی که داشتند، باعث شدند بتوانم این حال خوش را داشته باشم و بتوانم با قلبی همراه با آرامش در کنار شما عزیزان باشم. این هفته را به راهنمای عزیزم خانم زهرا عزیز تبریک می‌گویم و از خود گذشتگی خانم زهرا را فراموش نمی‌کنم، سختی بسیاری کشیدند تا بتوانند بخش همسفران را راه‌اندازی کنند و خدا را شکر بابت آموزش‌های نابی که در کنگره است و به وسیله انسان‌های برتر در اختیار ما قرار داده می‌شود، همیشه شاکر هستم و امیدوارم بتوانم قدر این افراد و این جایگاه را بدانم و امیدوارم که تک‌تک عزیزان این حال خوش و این حس ناب را در کنگره ۶۰ تجربه کنند.

مشارکت راهنما همسفر نرگس عضو لژیون سردار (دنور)

خداوند را شاکر و سپاسگزارم امروز توفیق این داده شد که وارد کنگره ۶۰ شوم. این هفته زیبا را در رأس به آقای مهندس اولین راهنما و معلم بزرگ و خانم آنی عزیز اولین راهنمای گروه خانواده، بسیار تا بسیار تبریک می‌گویم که اگر این عزیزان نبودند مطمئناً واژه همسفر روی ما نبود و به استاد امین، خانم آنی کماندار و خانم شانی تبریک می‌گویم، به تمامی راهنمایان عزیز در سراسر کشور تبریک می‌گویم به ویژه راهنمایان شعبه زاگرس بسیار تبریک می‌گویم، به راهنمای خودم خانم زهرا عزیز تبریک می‌گویم و از راهنمای عزیزم سپاسگزارم بابت تمام زحماتی که برای من کشیدند و بابت تمام زحماتی که برای شعبه زاگرس کشیدند. اولین روزی که وارد کنگره شدم باحال بسیار خرابی وارد کنگره شدم، بغض بسیار عجیبی داشتم که هیچ وقت آن بغض را فراموش نمی‌کنم، خدا را شکر می‌کنم که در آزمون کمک راهنمایی شرکت کردم و خدا را شکر می‌کنم که اجازه به من داده شد که در جایگاه راهنمایی خدمت کنم و تجربه کنم. سعی و تلاش می‌کنم که اگر در کنگره قدمی می‌گذارم، فرمانبردار خوبی باشم و همیشه این را با خودم تکرار می‌کنم و آن پیمانی که بسته‌ام را با خود مرور می‌کنم و از راهنمای مسافرم سپاسگزارم، ان‌شاءالله خیر و برکت در زندگی ایشان جاری باشد.

 

تایپ: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون اول)
عکاس خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر نرگس (لژیون چهارم)
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر نرگس (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی زاگرس

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .