English Version
English

راهنما، غم را به شادی و نفرت را به عشق تبدیل می‌کند

راهنما، غم را به شادی و نفرت را به عشق تبدیل می‌کند

سلام دوستان نیره هستم همسفر

 درابتدا هفته راهنما، هفته عشق و محبت را به آقای مهندس و خانواده محترم شان، ایجنت، خانم رضوانه عزیزم و تمامی راهنمایان شعبه امین تبریک و تهنیت می‌گویم.

یادم می‌آید روزی را که با ناامیدی و غم زیاد وارد کنگره شدم و بعد از صحبت با خانمی که شال سبز بر شانه خود داشت، با حال خراب رسیدم کنار خانمی که شال نارنجی رنگ داشت، او از من با لبخند مهربانش به گرمی استقبال کرد. او صحبت از امید و صبر کرد؛ تصویر سازی خوب که مسافرم حتما به زودی به کنگره  می‌آید و به رهایی می‌رسد، این حرف‌ها حال مرا خوب کرد.


گویی خداوند صدای من را شنیده بود و برای نجات من راهنمایی را فرستاده بود. روزی که به کنگره آمدم، ۲۱ ماه مبارک رمضان بود، خیلی نا‌امید بودم ولی با امید به خدا، به این مکان آمدم.

کلمه راهنما واژه زیبایی است، کسی که راه را نشان می‌دهد، غم را به شادی، نفرت را به عشق و تاریکی را به روشنایی تبدیل می‌کند.
در وجودم حس جدیدی را تجربه کردم، حس می‌کنم که خانم رضوانه با بند‌بند وجودش با عشق برای رهجوهایش تلاش می‌کند که حال دل ما خوب باشد.

راهنمای خوبم من از شما خیلی درس‌ها گرفته‌ام‌، همیشه با صبوری با من سخن می‌گویید؛ لبخند شما به من آرامش می‌دهد، از پروردگار خوب خودم سپاسگزارم که شما راهنمای من هستید که من بتوانم حال خوش را تجربه کنم. ایمان و آرامش قلبی شما من را بیشتر به سمت‌تان می‌کشاند و یقین پیدا کردم که خداوند شما را برای من فرستاده که آموزش بگیرم. آرامش وجوی شما واقعی است، با قلب مهربانتان ما را دعا می‌کنید و نسبت به همه اعضای لژیون دل‌نگران هستید، به گفته خودتان در تنهایی خود هم، یاد ما هستید.

مهربانم، خیلی از شما سپاسگزارم با تمام وجود دوستتان دارم و امیدوارم در همه مراحل زندگیتان موفق، پیروز و سربلند باشید، بابت تمام زحمت هایی که برای من کشیدید سپاس فراوان.
با خواستار بهترین ها برای شما.

رابط‌ خبری: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
نویسنده: همسفر نیره رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
ویراستار: همسفر زهرا خدمتگزار سایت
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .