English Version
English

از اجرا فرامین تا رسیدن به خود

از اجرا فرامین تا رسیدن به خود

جلسه سوم از دوره‌ی بیست و یکم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰ نمایندگی زنجان با استادی پهلوان احمد، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه‌ی وادی دوم و تأثیر آن روی من در روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احمد هستم یک مسافر، دستور جلسه ما وادی دوم و تاثیر آن روی من است ولی قبل از آن هفته راهنما را به همه راهنمایان تبریک عرض می‌کنم و یک تبریک ویژه به خاطر این ساختمان جدید و این زمین بزرگ به شما می‌گویم و از اینکه در جمع همشهریان عزیز هستم خیلی خوشحالم.

وادی دوم می‌گوید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد هیچکدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم، من در ابتدا یک مثال بزنم، یک تکه گوشت که ما می‌خوریم، به آن گوشت فکر کنید که این از کجا آمده است، حالا یا گوسفند است یا گوساله، هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، یک حیوان علوفه می‌خورد که از نظر ما هیچ است و تبدیل به لبنیات و گوشت می‌کند، پس هیچ چیز بیهوده نیست.

درباره تاثیر آن روی من باید بگویم زمانی که خودم مصرف کننده بودم یکی از ستمکاران بودم، یک زمانی است که یک شخصی به دیگری آسیب می‌رساند ولی من خود زنی می‌کردم، یعنی بیهوده بودم ولی تبدیل شدم، در کنگره کیمیاگری اتفاق می‌افتد، قوم الظالمین به رستگاران تبدیل می‌شوند و این مسئله فرا آگاهی می‌خواهد، یک معلم این معجزه را به وجود آورده است و همه ما شاهد آن هستیم.

با حال بد آمدیم به حال خوب رسیدیم، در حال حاضر ۹ هزار نفر در صف هستند تا آزمون بدهند و رایگان خدمت کنند، آقای مهندس در صحبت‌هایشان از راهنمایان می‌گویند از شیکاگو می‌گویند، در سی دی صلح از شیمیایی می‌گوید، چند وقت پیش می‌گفتند یک مجله‌ای از ۶ دانشمند دعوت کرد که ۵ نفر از آنها از آمریکا بودند و از اروپا کسی نبود و یک نفر جناب آقای مهندس از ایران بودند و می‌گفتند که در آمریکا آنها در حال ساختن واکسنی هستند برای مصرف کنندگان شیشه که در آینده کمتر از شیشه استفاده کنند، ولی نمی‌دانند که در کنگره۶۰ مدت‌ها است که انواع مواد مخدر درمان می‌شود.

همه ما مسئول هستیم و باید علم را انتقال دهیم و این بدان معنی نیست که فقط رهایی داشته باشیم بلکه باید خدمتگزار تحویل هستی بدهیم، زمانی که آقای مهندس می‌گویند من به عنوان سخنران کلیدی انتخاب شدم و قرار است ۲۵ دقیقه صحبت کنم یعنی شما مسئول هستید، همه ما در برابر این علمی که آقای مهندس آورده‌اند مسئولیت داریم، تا سرعت انتقال را بالا ببریم با اینکه سرعت علم کنگره بالا است.

از ستمکاری به رستگاری رسیدن نیاز به آگاهی دارد، این مسئله را در روز عاشورا شخص حر فهمید، با اینکه فرمانده بود ریاست و قدرت را کنار گذاشت و قید همه چیز را زد و آن ندا و صدا را شنید، ما گاهی اوقات صدا می‌شنویم ولی آقای مهندس ما را به جایی می‌برند که نداها را بشنویم و برداشت‌هایمان را قوی کنیم، در روز عاشورا این ندا را وهب نصرانی فهمید، نصرانی مسلمان هم نبود، ولی آنهایی که رفتند صدا را نشنیدند و یا نخواستند بشنوند چون دانایی موثر نداشتند.

کنگره۶۰ به کمک نیروهای مافوق به راه خود ادامه می‌دهد و من آمده‌ام ساخته شوم و پس از ساخته شدن هر روز باید کامل‌تر شوم، در هر جایگاه و خدمتی باید تمام توان خود را بگذارم، بنابراین همه ما باید نیم نگاهی به گلریزان و لژیون سردار داشته باشیم.

وقتی آقای مهندس گفتند که دبیرها صحبت‌های کارگاه چهارشنبه را در کارگاه‌ها بخوانند به خاطر این است که همه بدانند کجا قرار داریم و به کجا در حال حرکت هستیم، آخرت را من می‌سازم، اگر درست حرکت کنم آن رهایی را به دست می‌آورم، رهایی از مواد و رهایی از گره و مشکلاتی که دارم و اگر بخواهم عروج کنم باید سبک بال شوم.

آقای مهندس می‌فرمایند: نیستی جزئی از هستی است یعنی می‌توانی آن را برای خودت بکنی ولی برای رسیدن به این مهم نیاز به ابزار است که همه ابزار آن را به واسطه آموزش‌ها در اختیار ما قرار داده است، انشاالله در این راه تمام توانمان را بگذاریم چون یک لذت خاصی دارد، زمانی که شخصی یک مشکلی دارد و شما آدرس کنگره را به او می‌دهید چقدر حالتان خوب می‌شود، با خودتان می‌گویید که من یک قدمی برداشتم، چون این مسئله برای شما بسیار لذت بخش است.

امیدوارم ما هم در این جایگاه به عنوان رهجوی کنگره و به عنوان شخصی که راهنمای بزرگی مانند آقای مهندس داریم تمام فرامین را اجرا کنیم و به خودمان برسیم، متشکرم که به صحبت های من توجه کردید.

رهایی‌های هفته‌ی اول اردیبهشت ماه:

مسافر حسین از لژیون ششم به راهنمایی راهنما مسافر صابر
مسافر عباس از لژیون یازدهم به راهنمایی راهنما مسافر اسماعیل
مسافر هادی از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر سینا
مسافر مهدی از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر سینا
مسافر محمد از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر سینا
مسافر امیر حسین از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر سینا
مسافر قربانعلی از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر سینا
مسافر علیرضا از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر اسمعیل
مسافر منصور از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر اسمعیل
مسافر محمود از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر اسمعیل
مسافر عیسی از لژیون ویلیام وایت به راهنمایی راهنما مسافر اسمعیل

خدمتگزاران سایت نمایندگی زنجان:
تایپ: مسافر محمد رضا از لژیون سوم
ویراستار: مسافر مهرداد از لژیون سوم
ارسال: مسافر مرتضی مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .