English Version
English

کاربردی کردن عدالت، معرفت و عمل سالم در لژیون سردار

کاربردی کردن عدالت، معرفت و عمل سالم در لژیون سردار

 جلسه ششم از دوره‌ی ششم سری جلسات لژیون سردار نمایندگی زنجان ویژه‌‌ی مسافران با استادی پهلوان احمد، نگهبانی راهنمای تازه‌واردین مسافر یحیی و دبیری موقت مسافر هادی با دستور جلسه‌ی قول و قرار، وفای به عهد در روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر فرصتی دست داد تا در حلقه عشق در خدمت شما هم شهری‌های گرامی باشم، بابت ساختمان جدید نمایندگی خدمت شما بزرگواران خدا قوت عرض می‌نمایم و به شما تبریک می‌گویم، لژیون سردار یعنی همین چیزی که می‌بینید، به عبارتی لژیون سردار یعنی حرکت رو به جلو، همچنین هفته راهنما را خدمت راهنمایان محترم تبریک عرض می‌نمایم.

از ایجنت محترم آقا ابراهیم تشکر می‌کنم که اجازه دادند در خدمت شما بزرگواران باشم و اما راجع به لژیون سردار باید خدمتتان عرض کنم که؛ وفای به عهد در وادی یازدهم ذکر شده است و آقای مهندس وقتی فرمودند که خدمتگزاران باید از وادی دهم به بعد را بنویسند به خاطر این مسئله بود که گره‌های درونی ما باز شود و بدانیم برای به دست آوردن هر چیزی باید بهای آن را پرداخت نماییم.

ما در کنگره۶۰ چهار لژیون داریم که محصول نهایی آن متفاوت است، این چهار لژیون عبارتند از: لژیون درمان اعتیاد، لژیون ویلیام، لژیون جونز و لژیون سردار، کسی که وارد لژیون درمان اعتیاد می‌شود با خود عهد و پیمان می‌بندد که مشکل اعتیاد خود را درمان نماید، به عبارتی‌ بعد از ۱۰ الی ۱۱ ماه به هدف اولیه خود می‌رسد، البته به شرطی که فرمانبردار راهنمای خود باشد.

کسی که وارد این‌ لژیون‌ها می‌شود پس از گذشت مدتی حال خوش را لمس می‌نماید و رسیدن به این حال خوش بها دارد، کنگره۶۰ مسیری است که انسان‌ها را عبور می‌دهد و به سر منزل مقصود می‌رساند، ما در دعای کنگره۶۰ داریم که: "بدانیم آنچه که نمی‌دانیم از هستی و نیستی" انسان با فهم خود از نیستی به هستی می‌رسد.

کسی که‌ درگیر در اعتیاد است در مرحله نیستی قرار دارد، یعنی اگر در ظاهر خانواده داشته باشد در باطن خانواده ارزش چندانی برای آن شخص قائل نیست و سلامتی شخص نیز تبدیل به نیستی شده، شخص از اوج ناامیدی، گرفتاری و مشکلات با ورود به کنگره۶۰ به سمت هستی حرکت می‌نماید، در این مسیر وقتی فرد تغییر می‌کند، بالطبع خانواده نیز تغییر می‌نمایند و برای فرد تبدیل به هستی می‌شوند.

وقتی شخص وارد سفر دوم می‌شود در ابتدای مسیر هستی قرار دارد و باید با فهم خود و آموزش‌هایی که دیده است انسانی بی‌اندیشد و انسانی عمل نماید، در همین رابطه آقای مهندس می‌فرمایند که کار کنگره۶۰ تنها درمان اعتیاد نیست، بلکه کنگره‌۶۰ یک دانشگاه انسان سازی می‌باشد، وقتی شخص در همه موارد توانست به نفس مطمئنه برسد همسفران در آن مکان لامکان به یاری آن شخص می‌شتابند، بنابراین برای رسیدن به آن مکان لامکان شخص باید تمام فرمان‌ها را اجرا نماید.

کسی که وارد لژیون جونز می‌شود پس از گذشت مدتی مشکلاتی که داشت مرتفع می‌شود، اگر زانو درد داشت آن مشکل بهبود می‌یابد، اگر مشکل نازایی داشت آن مشکل از بین می‌رود، دقیقا به صورتی که فرد پس از رهایی سلامتی خود را باز می‌یابد.

محصول لژیون سردار کمی متفاوت است، در لژیون سردار عدالت، معرفت و عمل سالم به منصه ظهور می‌رسد، عدالت در صور‌ پنهان است، به اندازه‌ای که انسان در لژیون سردار آموزش می‌بیند و برداشت می‌نماید باید به همان اندازه نیز گام بردارد، اگر این عمل انجام نشود فسق ایجاد می‌شود، چون شخص فرمان را گرفته است و بازپرداخت نداشته است، باید بدانیم در صراط مستقیم بودن بها دارد.

لژیون سردار متر و معیار سنجش عدالت، معرفت و عمل سالم در انسان است، انسان با ورود در لژیون سردار اندازه عدالت، معرفت و عمل سالم خود را می‌سنجد، خداوند نیز انسان را بعد از طی کردن این مراحل و دیدن آموزش‌ها، همچنین کسب جایگاه و قدرت به اندازه عملی که انجام داده است می‌بیند.

همه ما در عمل کنگره‌۶۰ سهم داریم، اگر مبالغی را پرداخت می‌نماییم می‌دانیم این مبالغ در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج هزینه می‌شود، بنابراین ما به اندازه فهم خود می‌توانیم حتی بیان ژن خود را تغییر دهیم، امسال نزدیک به نه هزار نفر آماده خدمت هستند که این مسئله می‌تواند دنیا را تغییر دهد.

ما باید از بهترین دارایی که داریم بگذریم تا تزکیه و پالایش شویم، مال دنیا در دنیا باقی می‌ماند، اگر بخواهیم این ثروت را برای خود نماییم باید از ثروت بگذریم و ببخشیم تا آن ثروت در دنیای دیگر برای ما باشد، استاد سردار می‌فرمایند: اگر انسان بر ماده سوار باشد نیمی از اهریمن را شکست داده است.

لژیون سردار توانایی عبور از رودخانه را به انسان می‌دهد، چون مسیر حرکت را به انسان نشان می‌دهد، آموزش‌هایی که ما از طریق کنگره دیده‌ایم باید در لژیون سردار از طریق بخشش کاربردی نماییم، وقتی وارد سفر دوم می‌شویم، آیا می‌توانیم راهنما شویم؟! می‌توانیم در لژیون فردی را احیا نماییم و آن فرد خدمتگزار شود؟! خداوند می‌فرماید: از هر کسی به اندازه توانایی که دارد بازخواست می‌کند، ما نمی‌توانیم از یک کودک انتظار داشته باشم که یک وسیله‌ای که سی کیلو وزن دارد را حمل کند، سوال اصلی اینجاست که آیا من مشغول معرکه بودم یا برداشت کرده‌ام؟!

باید بدانیم که انسان به اندازه برداشت خود در کنگره در لژیون سردار مورد آزمون قرار می‌گیرد، ما در کنگره از سی‌دی‌ها آموزش می‌گیریم ولی آیا سطح دانایی همه افراد در کنگره۶۰ یکیست؟! نه، به یک اندازه نیست چون سطح دریافت در افراد متفاوت است و فهمیدن بها دارد، برای فهمیدن باید بهای آن پرداخت شود.

خداوند می‌فرماید انسان‌ها در رهن اعمال خود هستند، خیلی از افراد دارایی‌های بسیاری دارند ولی به نوعی تحریم هستند و نمی‌توانند از داشته‌های خود استفاده نمایند و بهره‌مند شوند، اگر می‌خواهیم تحریم نباشیم باید ابتدا بفهمیم و سپس ببخشیم، بنابراین هر چه کنی به خود کنی، گر همه نیک و بد کنی.

خدا را شکر که در لژیون سردار هستم و به من اجازه بخشیدن داده شده است، چون گذشتن از مادیات بسیار دشوار است، در لژیون سردار نیرو‌هایی به انسان کمک می‌کند تا پهلوان شود و برای نشانی در بی‌ نشانی اقدام نماید، وقتی وارد بازی شدیم و به ما جایگاه داده شد آنوقت می‌توانیم که نقطه تحمل خود را بالا ببریم و صد خود را برای کاری که انجام می‌دهیم بگذاریم، از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید سپاسگزارم.

 

خدمتگزاران سایت نمایندگی زنجان
تایپ: مسافر مهرداد از لژیون سوم
ارسال: مرزبان خبری مسافر مرتضی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .