English Version
English

راهنمایان افراد بزرگی‌اند و افراد بزرگ مانند کوه هستند

راهنمایان افراد بزرگی‌اند و افراد بزرگ مانند کوه هستند

جلسه ششم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر قنبرعلی، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر ولی، با دستور جلسه «هفته راهنما» دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان قنبرعلی هستم یک مسافر؛ خیلی خوشحالم که در خدمتتان هستم. ابتدا هفته راهنما را به بزرگ پرچم‌دار کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و از ایشان سپاسگزارم که این بستر را فراهم کردند تا ما به حال خوش برسیم. در ادامه این هفته را به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ به ویژه راهنمایان شعبه دکتر مسعود تبریک عرض می‌کنم.
آقای مهندس فرمودند که خیلی از گروه‌ها در خارج از کشور برای درمان اعتیاد فعالیت می‌کنند که از بودجه بسیار زیادی هم برخوردارند؛ ولی وقتی نتیجه کار را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم حتی نتوانسته‌اند یک نفر را به درمان قطعی برسانند.
اما در کنگره ۶۰ راهنمایان عزیز توانسته‌اند مراحل مختلف رسیدن به این جایگاه را با تلاش و کوشش و عشق و محبت پشت سر بگذارند و به جایگاه راهنمایی برسند.
راهنمایان افراد بزرگی‌اند و افراد بزرگ مانند کوه هستند؛ هر چه از آن‌ها دورتر می‌شویم، بیشتر به بزرگی آن‌ها پی می‌بریم.
واژه راهنما به معنی کسی است که راه را نمایان می‌کند؛ راهی را که خودش به سلامت از آن عبور کرده و به مقصد رسیده است را به رهجو نشان می‌دهد. راهنما خودش روزی در قعر تاریکی بوده و آن را تجربه کرده است و توانسته از آن عبور کند.
جناب مهندس می‌فرمایند راهنماها بدون چشمداشت و با تمام وجود از جان خود مایه می‌گذارند. وظیفه من به عنوان رهجو این است که به صورت تمام قد از راهنمای خود تشکر و قدردانی کنم.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید ممنون و سپاسگزارم.

در ادامه گزارش تصویری از برگزاری جشن هفته راهنما

عکس: مسافر محمود
تایپ و تنظیم: مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .