English Version
English

جایگاه راهنما بلند و رفیع می‌باشد

جایگاه راهنما بلند و رفیع می‌باشد

سومین جلسه از دور یازدهم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی کنگره۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی راهنمای محترم مسافر اسماعیل و نگهبانی مسافر معرفت و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه "هفته راهنما" در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکرهستم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و از تک تک شما عزیزان آموزش بگیرم ، امیدوارم حال همه شما دوستان خوب باشد و هفته راهنما را خدمت شما سروران گرامی و دوستان عزیز تبریک عرض می‌گویم، و انشالله در روز چهارشنبه آن طور که شایسته نام راهنما می‌باشد این روز را به شایستگی جشن می‌گیریم، اگر بخواهم درباره راهنما در ۵ دقیقه صحبت کنم الحق و الانصاف به درستی نمی‌توانم حق واقعیت قضیه را بیان کنم، زیرا مقام و جایگاه راهنما آنقدر بلند و رفیع می‌باشد که در چند دقیقه نمی‌شود آن را توصیف نمود. 

روزی که بنده وارد کنگره ۶۰ شدم پر از استرس و حقارتی بودم که مواد مخدر به من وارد نموده بود و بعد از گذراندن سه جلسه تازه واردین راهنمای خودم را انتخاب کردم کسی که طریقه درست زندگی کردن را به من آموخت، شاید در آن زمان هیچ وقت فکر نمی‌کردم که قرار است یک روز راهنما بشوم، و کمی که به جلوتر آمدم راه برای من نمایان‌تر شد و من بیشتر جذب سیستم کنگره ۶۰ شدم. آقای مهندس به خوبی می‌فرمایند: برای راهنما شدن باید از ۱۲ خوان گذر کنیم و اولین خوان این است که خودت مصرف کننده مواد مخدر باشی، و به درمان برسی و در امتحانات راهنمایی نمره قابل قبولی بگیری، در ضمن باید نمره انضباط خوبی از مرزبانان شعبه گرفته باشی و دیده‌بان محترم آقای رضا ترابخانی نظر مثبتی نسبت به شما داشته باشد، در ورزش کنگره ۶۰ حضوری فعال داشته باشی و در ادامه پیمان ببندی و بعد از پیمان بستن آنقدر صبوری کنی تا آقای مهندس شال نارنجی را به شما بدهد. تازه اگر این فرصت به ما داده بشود که بیاییم و به هم‌نوعان خود خدمت نماییم. 

راهنما همانطور که از اسمش پیداست کسی است که راه بلد می‌باشد مانند زمانی که به کوه می‌رویم و شخصی راه بلد مسیر است و پشت به پشت او حرکت می‌کنیم، در اینجا هم باید همین گونه باشد و کاملاً مطیع عوامل راهنما باشیم دوستان ما زمانی یک رهجو واقعی می‌شویم که بتوانیم جایگاه‌های خدمتی را کسب کنیم بخصوص جایگاه راهنمایی را، آن موقع به ما می‌گویند یک رهجو، اگر نتوانستم این کار را بکنم از نظر من آن شخص جوینده راه نیست، رهجو یعنی کسی که راه راهنما را برود و بتواند شال خدمتی راهنما را دریافت نماید امیدوارم که همه ما بتوانیم در این مسیر موفق باشیم. در پایان هم انشالله در روز چهارشنبه همگی با حضورمان این روز را به خوبی جشن می‌گیریم از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما دوستان سپاسگزارم.

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم 

عکس: مسافر رضا لژیون سوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .