English Version
English

راهنما یعنی روشن کردن تمام تفکرات

راهنما یعنی روشن کردن تمام تفکرات

سیزدهمین جلسه از دور یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر علی و نگهبانی مسافر رسول و دبیری مسافر سیروس با دستور جلسه  "هفته راهنما" یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:


باسلام و با نام و یاد خدا دستور جلسه امروز هفته راهنما است. ما در کنگره چند تا جشن داریم که یکی از آنها هفته راهنما می‌باشد که در  این هفته باید از راهنما تقدیر  و تشکر کنیم.  راهنما  همانطور که   اسمش مشخص می‌کند کسی است که  راه   را  نمایان  می‌کند. راهنما  کسی  می‌باشد  که  یک مسیری  را  رفته و  خودش  به درمان و رهایی  رسیده  و  به  قول  معروف  این  هفت خان را پشت سر گذاشته  تا  توانسته  به جایگاه  راهنمایی  برسد و  بتواند راه  و روش  درست  زندگی  کردن را به رهجو  و خروج  از  ضد   ارزش‌ها  با   توجه   به فرمانبرداری،  افراد را به رهایی  برساند.
  

یک راهنما ابتدا  می‌آید  سفر  می‌کند و   به  رهایی می‌رسد  و بعد از قبولی در امتحان و با تایید ایجنت  و مرزبانی و  کنگره  ورزشی  و  در ادامه  مصاحبه  و سپس  تأیید  دیده‌بانان کنگره و نهایتاً پیمان، در نمایندگی و در لژیون‌های مختلف حضور پیدا می‌کند. جهت گرفتن آموزش و بعد از آن لژیون را دایر می‌کند و فعالیت را شروع می‌نماید.


حال تقدیر  و تشکر در کنگره  از راهنما به چه صورت است؟ فرقی نمی‌کند هر راهنمایی باشد ما باید اول به  صورت  زبانی با مشارکت در جلسات تقدیر و تشکر کنیم و  اگر  صحبتی  داریم  مطرح  کنیم و یا  به صورت دلنوشته تقدیر و تشکر کنیم. مرحله دوم  باید نظم  را  در درجه اول قرار بدهیم و حرمت‌ها  و  قوانین را به نحو احسنت انجام بدهیم. آن چیزی که کنگره از من می‌خواهد این است که بتوانم  یک  رهجوی  خوبی  باشم  و  با فرمانبرداری بتوانم به رهایی برسم.


در مقابل راهنما با توجه به رعایت موارد  فوق  توسط رهجو مزد زحمات خود را می‌گیرد  و  زمانی که برای رهایی  می‌روند، اگر رهجو مثلاً ۱۰۰ کالری انرژی می‌گیرد  راهنما  هزار  کالری انرژی  می‌گیرد  که  این خود یک نوع  تقدیر  و تشکر و سپاس می‌باشد. یک نوع  دیگر  تقدیر  و تشکر به صورت هدیه دادن است  و  هر کس در حد توان خود به رسم کنگره  پول یا طلا اهدا کند که به درد طرف  بخورد تا  بتواند از آن استفاده کند و  این  رسم  به  دستور آقای مهندس در کنگره جا افتاده و همانطور که آقای  مهندس  فرمودند بعد از اینکه متد دی اس تی  را  که کشف کردم،  متد  کادو دادن را کشف کردم که انرژی آن دو  برابر بیشتر بود.


بنابراین وظیفه  تک تک  ما هست که  از راهنمایمان تقدیر و تشکر کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات راهنماها را جبران کنیم و مهم‌ترین مسئله اینکه یاد بگیریم بخشش  را و نوع دیگری از تشکر، تشکر حسی می‌باشد. یعنی آن ایمانی که به راهنما داریم و حرف شنوی که از راهنما داریم و با  آن حسی که بین راهنما  و  رهجو  برقرار می‌شود، با  ورود  به  کنگره  آن انرژی جذب می‌شود  و حال  طرف خوب می‌شود  و این در  صورتی  انجام   می‌شود  که  مسیر  را درست  آمده  باشید  و در صراط  مستقیم باشید و شک نداشته باشید که این ارتباط و پیوند محبت برقرار می‌شود.

تایپ: مسافر مجتبی لژیون پنچم

عکاس : مسافر میلاد لژیون دوم

تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .