English Version
English

مصرف سیگار مساوی با برگشت به اعتیاد

مصرف سیگار مساوی با برگشت به اعتیاد

خلاصه سخنان استاد:
در خصوص سفر سیگار باید بگویم درمان اعتیاد با سفر سیگار تکمیل می‌شود و فردی که مواد خود را درمان می‌کند ولی سیگار مصرف می‌کند تنها قطع مصرف‌شده و امروزه حتی یک سری خدمت‌ها را نمی‌تواند تجربه کند مانند نگهبانی و یا مرزبانی.
فردی که سیگار مصرف می‌کند احتمال برگشت به مواد بیشتری برایش وجود دارد چراکه بند به‌صورت کامل قطع نشده است، سیگار دارای انواع سموم است و بیماری‌های مختلفی را به همراه دارد مانند سرطان خون و یا ریه و بیماری‌های مختلف دیگر.
با درمان سیگار مدار و جایگاه ما در جهان هستی به‌کلی تغییر خواهد کرد و درهای نعمت و ثروت به روی ما بازخواهد شد.
یک سری افراد فکر می‌کنند سفر سیگار بسیار دشوار است و از درمان آن ترس دارند، باید بدانید که شما هیچ خماری و کمبودی را تجربه نخواهید کرد چراکه تمام مدت نیکوتین شما از آدامس تأمین می‌شود؛ به شما پیشنهاد می‌کنم درمان سیگار را در طول سفر اول شروع کنید چراکه ‌سفر مواد راحت‌تری را تجربه خواهید کرد و رهایی پربارتری را پیش رو خواهید داشت.
رهایی سیگار بسیار لذت‌بخش‌تر از مواد است چراکه درصد کم‌تری از افراد مصرف‌کننده مواد هستند ولی افرادی بسیار زیادی سیگار مصرف می‌کنند و در جامعه یک‌چیز طبیعی است برای همین رهایی از آن بسیار باارزش‌تر است و نکته دیگر این‌که شما هرروز حداقل یک پاکت یا بیشتر سیگار مصرف می‌کنید ولی مصرف مواد شما بسیار کم‌تر است و تخریب بیشتری به همراه دارد، برای همه شما عزیزان رهایی و حال خوش آرزو می‌کنم.

تنظیم و ارسال: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .