English Version
English

هفته راهنما برای من یک هفته پر از شور و هیجان است

هفته راهنما برای من یک هفته پر از شور و هیجان  است

پنجمین جلسه از دور سی و پنجم کارگاه‌های آموزشی ویژه مسافران کنگره 60، نمایندگی ایمان با استادی  مسافر قاسم، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه "  هفته راهنما "  در روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان قاسم هستم، مسافر. اول از همه خدا را شکر می کنم ،که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم آموزش بگیرم و خدمت کنم.
هفته راهنماست ، من در ابتدا این هفته را به استاد راهنما ی بزرگ کنگره60 جناب مهندس و خانواده عزیزشان ، به استاد امین عزیز و تمام راهنمایان شعبه ایمان تبریک عرض می کنم.
هفته راهنما برای من یک هفته خیلی پر از شور و هیجان  است . چون کاری که راهنمایان کنگره برای من انجام داده اند. حتی خانواده هم نتوانستند انجام بدهند. من وقتی مصرف کننده شدم حتی خانواده من را پس زدند، و قبول ام نکردند . ولی راهنما در کنگره؛ من را در آغوش گرفت و با دل و جان به تمام حرف های من گوش داد . و با تمام وجود به من کمک کرد، تا از بزرگ ترین ضد ارزش در جهان که به نظر من اعتیاد است .
رها بشوم، من روز اول که وارد کنگره 60 شدم به واسطه مصرف قرص های افسردگی، ماده مصرفی و سیگار؛ نفس هم با سختی می کشیدم، چه برسد به حرف زدن، ولی درکنگره 60 به واسطه راهنما و آموزش های کنگره من دوباره احیا و زنده شدم .
وقتی به این ها فکر می کنم ، از خود می پرسم من چگونه می توانم از راهنمای خود تشکر کنم؟
با یک پاکت؟با ده یا صد میلیون پول؟ من حتی اگر تمام زندگی خود را بفروشم و در کیف بگذارم آیا می توانم از راهنمای خود تشکر کنم؟
به نظر من نه .
آقای مهندس هم می گویند ؛ اگر یک نفر درحال غرق شدن باشد، و یک نفر که شنا بلد است وارد دریا شود و آن فرد را نجات بدهد. چه چیزی و چه مقدار میتواند برای سپاسگذاری به او بدهد؟
من در دریای تاریکی و ضدارزش ها غرق می شدم و راهنما، من را از آن دریا نجات داد.
شاید بتوانم با خدمت کردن و راهنما شدن یک پر کاه از زحمات راهنما را جبران کنم . به نظر من بالاترین چیزی که راهنما را خوشحال می کند این است که ببیند رهجو در صراط مستقیم حرکت می کند و به دیگران کمک می کند.
من دست تمام راهنمایان کنگره را می بوسم و اگر کنگره60 نبود ، من هیچ موقع نمی توانستم از اعتیاد رها بشوم و شاید مسیر زندگی من عوض می شد.
در کنگره راهنما با عشق و محبت به ما کمک می کند و به همین دلیل حرف راهنما به دل می نشیند . حتی اگر چیزی هم بگویند از محبت است و انسان ناراحت نمی شود. من فکر نمی کردم یک روز بتوانم سیگار نکشم ، ولی با آموزش های راهنما توانستم آن را هم درمان کنم.
این برای من خیلی با ارزش است .
یک بار دیگر تبریک عرض می کنم خدمت تمام راهنمایان کنگره60 مخصوصا راهنمایان شعبه ایمان.

گردآوری،تنظیم و ارسال : مسافر محمدجواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .