English Version
English

قدردانی باعمل ، اساسی ترین نوع تشکر است .

قدردانی باعمل ، اساسی ترین نوع تشکر است .

جلسه سوم از دوره هفتم سری جلسات کارگاه های آموزشی خصوصی نمایندگی شوشتر ویژه مسافران به استادی راهنمای محترم کیوان  و نگهبانی مسافر بابک ، و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه  « هفته راهنما » در روز یکشنبه 09 /اردیبهشت/ 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان کیوان هستم مسافر، خدارا شکر می کنم که امروز در این جایگاه هستم وخدمت می کنم وآموزش می گیرم ، چرا که مهترین راه رسیدن به آرامش وآسایش وبهترین راه تزکیه وپالایش چیزی نیست جز اینکه من آموزش ببینم و خدمت بکنم .
انسان هر لحظه که آسیب می بیند ویا ضربه می خورد به دلیل عدم آموزش وبدلیل عدم وجود یک راهنما ویک مربی می باشد .
هفته راهنما را تبریک عرض می کنم خدمت آقای مهندس ، خدمت تمامی راهنمایان کنگره 60 وهمچنین خدمت راهنمای درمان خودم آقای شاهرود، آقا علی راهنمای درمان سیگارم وراهنمای خدمتی من وآقا اکبر وآقا امید .
وقتی نگاه می کنم می بینم یکی از لطفهایی که خداوند در حق من داشته حضور من در کنگره شوشتر بوده واینکه در کنار من راهنماهایی را قرارداده است . وقتی که یک راهنما کنار انسان باشد درست مثل این می باشد که لحظه به لحظه در حال رصد شدن می باشد ، تمامی مشکلات وتمامی ایرادهای شخص را یک راهنما می تواند به خوبی ببیند وبزرکترین لطفی که خداوند درحق یک انسان قرارداده وجود یک راهنما برسر راهش می باشد .
در کنگره 60 یک هفته قرارداده شده شده تا رهجویان در این هفته از راهنمای خودشان تقدیر وتشکر کنند ، شاید یک زمانی یک مصرف کننده از همه جا گریزان باشد ،ویا حتی خانواده اش چشم دیدنش را نداشته باشند وهر لحظه نبودش را از خداوند خواستار باشند ....شاید .


ولی همین مصرف کننده تنها جایی که اورا در آغوش میکشد ودست یاری وحمایت بسوی او دراز می کند کنگره 60 وراهنمایان کنگره 60 می باشند ، راهنمایان کنگره60 با محبت آن مسیری را که خودشان رفته اند ، راه خروج از تاریکیها را به ما نشان میدهند .شاید به ظاهر ما می بینیم این هفته ما داریم تقدیر وتشکر می کنیم از راهنمای خودمان ولی در واقع هر عملی که در کنگره انجام می گیرد مطمئنا " آموزشی است که برای خود شخصی می باشد ونتیجه مطلوب به خوده شخص برمیگردد .
این عمل بمن یاد میدهد تشکر کردن وقدر دانی را ، بمن یاد میدهد درست دیدن را ، بمن یاد میدهند معنای عشق بلاعوض را ...
تشکر کردن وقدر دانی چند بخش دارد ، یک بخش این قضیه برمی گردد به افکار واندیشه من ، که باید مادام تقدیر وتشکر کردن را در ذهن وتفکر خودم پرورش بدهم وبتوانم خوبی دیگران را درست ببینم وبخش دیگر آن بتوانم با گفتارم سپاسگزار باشم وبخش دیگر با عملکردم قدر دان باشم .
کاشتن بذر نیکو برای من رهجو از همین خدمت کردن بوجود می آید ، من باید آموزشهایی را در طی سفرم در ذهن واندیشه خودم بکارم تا بتوانم نتیجه آن را در گفتار وعمل خود مشاهده کنم .
امیدوارم در این هفته بتوانیم آموزش هایی را که گرفته ایم بدرستی انجام بدهیم ونشان بدهیم که رهجویی هستیم که بیداریم ومی بینیم چه کسی به ما بدون هیچ توقعی محبت وخدمت کرده است .از اینکه به صحبتهای من گوش کردید سپاسگزارم .

گروه سایت نمایندگی شوشتر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .