English Version
English

او خزان زندگی من را به بهار تبدیل کرد

او خزان زندگی من را به بهار تبدیل کرد

سلام دوستان زهرا هستم همسفر
در ابتدا هفته قشنگ راهنما را به آقای مهندس، خانواده محترم‌ ایشان، استاد امین و تمامی راهنمایان کنگره۶۰ تبریک می‌گویم، به خصوص راهنمای خودم خانم رضوانه عزیز.

نمی‌دانم با چه کلمات و جملاتی برای توصیف محبت و‌ فداکاری شما بنویسم؛ انسانی از جنس بلور؛ مهربان، دلسوز یا فرشته‌ای زمینی و هم حس خودم، کسی که خودش تاریکی را تجربه کرده و به عظمت روشنایی رسیده است. مهربان راهنمایم، چگونه می‌توانم تمام لحظه‌هایی که در اوج ناامیدی کنارم بودید و با شور عشق و مهربانی مرا سیراب می‌کردید جبران کنم؟ جز این‌که بهترین دعا‌ها را بدرقه راهتان کنم.

راهنمای مهربانم؛ شما به من معرفت آموختید، سپاس‌گزارم بابت معرفتی که در حق من داشتید و هر آنچه که بی‌منت به من بخشیدید تا رشد کنم. راهنمای صبورم شما مرا از جهنمی که سال‌ها وجودم را احاطه کرده بود همچون نفرت و کینه، با آموزش صحیح نجات دادی. راهنمای دلسوزم شما به من رسم زندگی کردن و بخشش بلاعوض را آموختید.


روزی که وارد لژیون شدم گفتم؛ گم شده‌ام، حتی خدای خودم را هم گم کرده‌ام؛ گفتید: خداوند از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است؛ دنبالش نگرد، با چشم سر نمی‌شود، چشم دلت را باز کن، راهکارش شکرگزاری برای داشته‌هایت می‌باشد.

شما بدون هیچ چشم‌داشتی طی این سه سال به من رسم درست اندیشیدن، زندگی کردن و صبوری را آموختید؛ پیمانه زندگی‌ام را سرشار از آب حیات و سرزندگی کردید تا پژمردگی و خزان زندگی مرا به بهاری زیبا تبدیل کنید.

همیشه در گوش من بخشش و گذشت را زمزمه می‌کنید؛ هنگام سخن گفتن  آن‌چنان دلنشین صحبت می‌کنید که تمام رنج‌هایم را از یاد می‌برم، حتی نگاه شما با من حرف می‌زند و من را به تغییر وا می‌دارد.

راهنمای رئوف من، شما من را دل گرم کردید تا در پیچ وخم زندگی‌ام با امید زندگی کنم، شما به من دنیای تازه‌ای هدیه کردید. راهنمای متین و نجیبم آرامش امروز، حال خوشم، سلامت جسم و روحم، همه و همه به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه و از خودگذشتگی شماست.
تشکر می‌کنم که کنارم بودید و راه صراط مستقیم و دوری از ضد‌ارزش‌ها را به من آموختید.

زبانم قاصر است برای این همه لطف و محبت شما فقط از خدا برای شما طول عمر با عزت می‌خواهم؛ امیدوارم شادی و سلامتی همچون دانه‌های برف مهمان زندگی قشنگتان باشد. دستان پر مهرتان را می‌بوسم.

رابط‌خبری: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
ویراستار: همسفر زهرا خدمتگزار سایت
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .