English Version
English

گوهر زمینی

گوهر زمینی

سلام دوستان نرگس هستم یک همسفر 

راهنما کسی است که راه را نشان می‌دهد، کنگره مسیر عشق و محبت است و راهنما هم یک نوری از محبت و عشق است که مسیر را نشانم داد و بر دل و قلب من تابید تا بتوانم از آن دغدغه‌های زندگی و از آن اسیری که در ظلمت بودم نجات پیدا کنم .روزی که وارد کنگره شدم با عشق و محبت راهنمای تازه واردین خانم سمیه جذب عشق کنگره شدم و رفته‌رفته با ورود در لژیون رهسپار عشق و محبت راهنما خوبم خانم بهیه شدم و در سفر دوم خود را به عشق خانم زهرا عزیز سپردم.‌

در این راه هیچ‌گاه احساس تنهای نکردم و همیشه پشتوانه‌ای داشتم که می‌توانستم هر لحظه به او نگاه کنم و مسیر خود را ببینم. امیدوارم روزی بتوانم زحمات این عزیزان را جبران کنم و از تمام این عزیزان سپاس‌گزارم که چنین مهربانانه، با عشق و محبت در کنارم بودند و آموزشم دادند تا بتوانم گره‌های زندگیم را یکی‌ پس از دیگری باز کنم. هفته راهنما را به تمام راهنمایان عزیز به ویژه راهنماها خوبم تبریک عرض می‌نمایم؛ امیدوارم سالیان سال این عزیزان در کنگره مستدام باشند.

سلام دوستان امیره هستم یک همسفر 

خورشید کم‌کم از پشت کوه‌های عظیم به ضیافت آسمان آبی بیرون آمد .آبی آسمان، ابرهای سفید، آواز پرندگان، پایکوبی درختان به کمک نسیم، صدای دلنشین آب‌های روان، بوی خاک و عطر گل‌ها همه این زیبایی‌ها نوید حضور عاشقی بی‌ادعا را می‌داد که بی‌هیچ چشم داشتی آغوش پر مهرش، خانه امن خسته دل گم کرده راه بود . راهنمای بلد راهی که از جان و دل می‌گذرد تا دست بگیرد و ناامیدی را مژده رهایی دهد .

تنها کسی که لحظه‌به‌لحظه سفر عشق، همراه و همدل است. هنگام رهایی و آرامش اشک شوقش همه را مبهوت می‌کند. تنها خداست که می‌داند جایگاه و لیاقت راهنما چیست و من به عنوان رهجو تنها می‌توانم ادامه دهنده راهت باشم و نامت را جاودان بدارم؛ چرا که با هیچ گوهر زمینی نمی‌توان ذره‌ای از مهرت را جبران کرد و شاکر بود. هفته راهنما بر تمام عاشقان بی‌ادعا مبارک باد.

 

رابط خبری: همسفر رحیمه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون‌‌اول)
ویراستار: همسفر مژگان رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون سوم)
عکس: همسفر نجمه رهجوی راهنما آرزو (لژیون دوم)
ارسال: همسفر مهری، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی جواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .