English Version
English

راهنماها، ناجییان انسان های کشتی شکسته و در راه مانده

راهنماها، ناجییان انسان های کشتی شکسته و در راه مانده

به نام قدرت مطلق الله

درود خداوند بر شما بزرگ مردان و شیر زنانی که برای کمک به انسان های خواهان رهایی و احیا کردن یک زندگی در حال فروپاشی تلاش و کوشش می کنید که این امر خود از صفات ذات باری تعالی است.

درست است که راهنمای اول کنگره جناب مهندس هستند و آموزشها از طریق ایشان منتقل می شود، ولی پل ارتباطی اصلی بین رهجویان و آموزش‌ های کنگره راهنمایان هستند که با از خودگذشتگی و صرف وقت و زمانی که می توانند آن را در کنار خانواده شان بگذرانند و باعث شادی، آرامش و ایجاد حال خوب برایشان شوند، آن زمان را صرف رهجویانشان می کنند تا نوری باشند در تاریکی زندگی هایی که رو به نابودیست.

پس از نظر من رهجو راهنماها فرشته هایی هستند که خداوند سر راه ما قرار داده تا علاوه بر قطع مواد و رسیدن به رهایی با کمک آنها بتوانیم قله های رفیع انسانیت را فتح نمایم و به جایگاه اصلی خود که همانا اشرف مخلوقات بودن است (که من با مصرف مواد آن را از دست دادم) بازگردیم تا بتوانیم به انسان بودنمان افتخار کنیم‌.

پس بر خود واجب می دانیم در جشن این هفته که برای بزرگداشت مقام راهنما از سوی بنیان کنگره در نظر گرفته شده است شرکت فعال داشته باشیم تا شاید بتوانیم فقط گوشه ای از زحماتی که راهنماها (این ناجییان انسان های کشتی شکسته و در راه مانده) برای مان کشیده اند را جبران کنیم.

ما رهجویان لژیون ۱۴ به نوبه خودمان از راهنمای عزیز و زحمتکش لژیون ۱۴ جناب آقای مجتبی اصغری که با صرف کردن وقت و جوانی شان چراغ این لژیون را روشن نگه داشته اند کمال تشکر و قدردانی را داریم و از خداوند متعال می خواهیم که اجر تمام این مهربانی ها به صورت آرامش در زندگی و سلامتی برای خود و خانواده محترمشان نمود پیدا کند.

 

مرزبان خبری؛ مسافر رحیم

ارسال؛ مسافر محمدرضا لژیون۷

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .