English Version
English

راهنمای عزیزم تو نگاهت هم حرف دارد

راهنمای عزیزم تو نگاهت هم حرف دارد

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر ، با بیش از ۱۸ سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک و شیره کشیدنی، مدت ۱۰ ماه و ۲۴ روز سفر کردم به روش dst، داروی درمان شربت ot، راهنمای درمان مسافر رضا از لژیون ۱۲ شعبه شفای مشهد، ورزش در کنگره شنا و بدمینتون، مدت رهایی ۸ ماه و ۱۸ روز.

دلنوشته ارسالی از لژیون دوازدهم به مناسبت هفته راهنما

راهنمای عزیزم :

تو نگاهت هم حرف دارد حرفی که ناامیدی و غیر ممکن را به امید تبدیل می کند. 

در آموزش‌های کنگره است که به قله رسیدن مهم نیست، در قله ماندن و از خود اثر گذاشتن مهم است. آری کسانی که راهنما شدن به قله رسیدن و زمانی که من مسافر را به رهایی می رسانند از خود اثر و رد پا بجا می گذارند.

راهنمایان کنگره۶۰ از آن دسته افرادی هستند که مردانه بدون چشم‌داشت بی منت دست من مسافر را می گیرند و با آغوش گرم از دل تاریکی ها به روشنائی ها می برند.

کاری که شاید نزدیک‌ترین افراد خانواده ات هم نتوانند برایت انجام دهند. واقعا نمیدانم چطور می شود از این همه بزرگی، گذشت، صبر و تحمل راهنمایان صحبتی به میان آورد چرا که کلمات اصلا قادر و گویای این همه بزرگی نیستند.

نمی توان این همه از خود گذشتگی راهنما را در چند کلمه خلاصه کرد فقط می گویم که به پاس این همه زحمت ایستاده و تمام قد برای این عزیزان آرزوی بهترین ها را درتمام ابعاد زندگی دارم. 

ان شاء الله دست بوس و قدر دان زحمات ایشان باشم چرا که زندگی دوباره برای من مسافر و خانواده ام رقم زدند. وام دار زحمات و محبت های شما هستم.

مرزبان خبری؛ مسافر رحیم

ارسال؛ مسافر محمدرضا لژیون ۷

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .