English Version
English

گروه خانواده-مرگ ما را تغيير نمي دهد

گروه خانواده-مرگ ما را تغيير نمي دهد

سلام دوستان الهام هستم یک همسفر

جناب مهندس می گوید: در یک حوض که لجن یا آب بسیار تیره و کثیف داشته باشد و یک حوض بسیار تمیز که از چشمه های روان سیراب می شود، فرق بسیار است، این جا دقیقا تمثیل از انسان ها می باشد که ما انسان ها مانند کدام یک از حوض ها هستیم؟ مثل چشم که خودش را نمی بیند مگر در آینه، انسان هم همینطور است، بدی های خود را نمی بیند، فقط بدی های دیگران را می بیند.
مهم ترین چیز که در راس قرار دارد خلق و خوی است. پیامبر اخلاق خیلی خوبی داشت، کسانی که اخلاق بد دارند مانند حوض با آب بسیار کثیف هستند، این افراد خودبین، یک دنده و دارای منیت هستند و همیشه در عذاب هستند؛ کسانی که خلق و خوی یا اخلاق خوبی دارند و دیگران را دوست دارند و از ضعف آن ها استفاده نمی کنند؛ کسی که می خواهد اخلاق خوبی داشته باشد باید دانایی، فهم و شعور بالایی داشته باشد تا دیگران را هم دوست داشته باشد. ما در کنگره 60 سعی می کنیم خلق و خوی خوبی داشته باشیم، کسانی که در کنگره خدمت می کنند و از حال و وقت و جان خود می گذرند تا به دیگران کمک کنند، این ها از درک و دانایی بالایی برخوردارند.
اشراق از شرق می آید یعنی نور و روشنایی، اشراق جهان نور است و اگر ما بخواهیم به آرامش برسیم و از این دنیای ظلمانی به دنیای نور برویم، باید از ضد ارزش ها دوری کنیم و فرامین خداوند را انجام دهیم، اگر بخواهیم از چیزی که داشتیم بالاترین برداشت را داشته باشیم باید در صراط مستقیم قرار بگیریم و صراط مستقیم را خداوند تعیین می کند و راه هم همیشه مشخص است.
جناب مهندس می گوید: بعد از مرگ صفات زشت و صفات خوب با ما هستند، حتی اعتیاد هم با ما است، مرگ ما را تغییر نمی دهد، تغییر فیزیکی و جهانی داریم، جسم از بین می رود ولی چیزی از دست نمی دهیم و چیزی به ما اضافه نمی شود و هر چه بکاریم همان را برداشت می کنیم، بدی بکاریم بدی برداشت می کنیم، خوبی بکاریم خوبی برداشت می کنیم.
زندگی به تقدیر و خواست خداوند کار دارد و ما نباید تقدیر را انتخاب کنیم چون تقدیر کار خودش را می کند و ما باید کار خودمان را انجام دهیم و کاری با تقدیر نداشته باشیم.
نگارنده : همسفر الهام رهجوي راهنما همسفر مرضيه(لژيون يكم)
تهيه و تايپ :همسفر مهشيد رهجوي راهنما همسفر مرضيه (لژيون يكم)
ارسال :همسفر نازنين راهنما لژيون دوم
گروه همسفران نمايندگي شوشتر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .