English Version
English

پیوند عشق و محبت

پیوند عشق و محبت

جلسه هفتم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی جواد گلپایگان، با استادی مسافر احسان، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه «هفته راهنما » در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احسان هستم یک مسافر در ابتدا از نگهبان جلسه و عباس آقا کمک راهنمای لژیون دهم که فرصت این خدمت را برای من فراهم کردند بسیار سپاسگزار هستم .در مورد دستور جلسه هفته راهنما من از طرف خودم این هفته را به جناب مهندس و تمام دیده‌بانان محترم و تمام کمک راهنمایان کنگره ۶۰ به ویژه راهنمایان  نمایندگی جواد تبریک عرض می‌کنم. در کنگره ما هفته راهنما و هفته ایجنت، مرزبان و هفته همسفر را داریم که جناب مهندس از گذاشتن این هفته‌ها هدف دارد که اولین هدف آن این است که به من مسافر آموزش بدهد. در کنگره می‌گوییم که اعتیاد درمان دارد و درمان قطعی هم دارد که همه این‌ها مدیون این دستور جلسات است از ذرات جرقه به روشنایی‌های وسیع خواهیم رسید. اعتیاد مانند یک اژدهای هزار سر است که تک تک این دستور جلسات را اگر کسی درست اجرا کند دست و پای این اژدها را قطع می‌کند .من با حال خیلی خرابی وارد کنگره شدم و سه سال مشکل خواب داشتم و هیچ دکتر و پروفسوری نتوانست به من کمک کند، تنها جایی که به من کمک کرد کنگره ۶۰ بود و در راس آن راهنمای عزیزم بود که به من خیلی کمک کرد .روز اول به شما می‌گویند که راهنمای خود را با حس انتخاب کنید زیرا که آن دوستی پیوند عشق و محبت است که شما را نجات می‌دهد. هنگامی که من وارد کنگره شدم مانند یک غول یخی بودم که راهنما آرام آرام شروع کرد به ذوب کردن آن چیزهایی که اهریمن درون من پنهان کرده بود .اعتیاد در صور پنهان من پنهان شده بود که به لطف جناب مهندس پرده از آن برداشته شد و همه ما مدیون جناب مهندس هستیم که با پول و پاکت نمی‌توان جبران کرد.

باید قدردان این مائده آسمانی باشیم. اینجا شمشیر در تاریکی چرخاندن نیست اینجا سفر در آگاهی است.من باید بدانم که چرا پاکت می‌دهم و تقدیر می‌کنم در اینجا هر‌کس به اندازه ظرف وجودی خود کمک می‌کند. جناب مهندس می‌گوید ما از درمان اعتیاد گذشته‌ایم، خیلی از بیماری‌ها و مشکلات افسردگی که  ریشه در سیستم شبه افیونی دارند در کنگره درمان می‌شود. همه ما باید زحمات ایجنت، مرزبانان و راهنمایان را ببینیم و قدردان آنها باشیم و در آخر پیام جناب مهندس را می‌خوانم. همه راهنمایان کمر خم کردند و زانوان خود را بر روی خاک نهاده‌ایم و سجده آغاز نموده‌ایم برای شکرگزاری از این عمل عظیم که خروج از جهان ظلمت بود و پیوستن به جهان نور و روشنایی و هم اکنون ما آموزش دیده‌ایم تا بتوانیم به انسان‌های دردمند کمک کنیم زیرا اگر فردی را احیا کردی گویی تمام ساکنین زمین را احیا کرده‌ای و اگر فردی را نابود کنی گویی همه را نابود کرده‌اید. پس یادمان باشد خدمتگزار دردمندان باشیم نه آقا و سرور آنها اما ما رهجویان بر همه ما واجب و ضروری است که با بهترین شکل ممکن از راهنمای خود سپاسگزاری و قدردانی کنیم .انشاالله روز سه‌شنبه به بهترین نحو این کار را انجام خواهیم داد. خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.
تایپ و ویرایش :مسافر علی لژیون ششم
عکاس: مرزبان خبری مسافر مسعود
تنظیم و ارسال: مسافر محمد لژیون سوم
نمایندگی جواد گلپایگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .