English Version
English

کنگره خانه دوم و امن‌ترین مکان برای من

کنگره خانه دوم و امن‌ترین مکان برای من

در ابتدا هفته راهنما را خدمت راهنمای بزرگ کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان و تمام راهنمایان به خصوص راهنمایان نمایندگی خلیج‌فارس بوشهر و راهنمای خود همسفر زینب تبریک ویژه عرض می‌کنم.
همان‌طور که پیداست واژه راهنما به معنی نشان‌دهنده راه است راهی از سوی تاریکی به روشنایی، از غم به شادی و از آشفتگی به آرامش است راهنما در کنگره آموزش می‌بیند و دانش فراگرفته را با دل و جان و بدون هیچ چشم‌دداشت انتقال می‌دهد و این چیزی نیست جز پیوند محبت که بین اعضای کنگره به خصوص راهنمایان وجود دارد.
من در کنگره تشکر و سپاس‌گزاری واقعی را یاد گرفتم تشکر در کنگره شامل سه مرحله تشکر زبانی، تشکر با دل و قلب و تشکر عملی است نحوه شکرگزاری از آموزش‌های مهم کنگره است و رهجو با کسب آموزش، دانش و تجربه به دانایی می‌رسد و می‌تواند به دیگران خدمت کند.
راهنما با تمام وجود و بدون توقع به رهجوی خود عشق و محبت می‌بخشد، قبل از ورود به کنگره بعضی اوقات از کارهایی که دیگران برای من انجام می‌دادند تشکر نمی‌کردم چون تصور می‌کردم در مقابل من هم کاری انجام داده‌ام و تشکر کردن چندان اهمیت ندارد ولی با آموزش‌هایی که فرا گرفتم دانستم که حتی یک تشکر ساده چقدر با ارزش است و اگر از ته دل و بدون انتظار باشد نشان آگاهی و درک و شعور است و این در مقابل زحمات راهنما که از وقت و انرژی خود می‌گذارد تا به آرامش برسیم هیچ است کاری که حتی یک خواهر هم به این شکل نمی‌تواند در حق ما انجام دهد.
راهنما بدون هیچ‌گونه شناخت قلبی و رابطه خونی با محبت مرا به آغوش می‌کشد و عشق می‌ورزد در صورتی که خارج از کنگره این مدل محبت‌ورزی اصلاً وجود ندارد، کنگره خانه دوم و امن‌ترین مکان برای من است جایی که معنای واقعی آرامش را احساس کردم. 
تشکر در کنگره به وسیله پاکت و دل‌نوشته انجام می‌گیرد و من صمیمانه و با تمام وجود این هفته را به راهنمای خود که برای آرامش من خیلی زحمت می‌کشند و با عشق خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم و ان‌شالله برکت این عشق و خدمت هزاران بار به زندگی ایشان برگردد.

نگارش: همسفر منیره، راهنما همسفر زینب( لژیون هشتم )
ویرایش: همسفر مژگان، راهنما همسفر زینب (لژیون هشتم)
ثبت: همسفر مهدیه (خدمتگزار سایت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .