English Version
English

اندیشه ام از تو سبز

اندیشه ام از تو سبز

همسفر ریحانه:
راهنمای عزیز من با عشق چراغی در دست گرفتی تا مرا به سرزمین نور و عشق هدایت کنی. آرامش آغوشت و گرمای دستان مهربانت را کم داشتم. آمدی و بدون هیچ چشم‌داشتی با من پیمان بستی که در تمام لحظات همچون کوه کنارم بایستی تا بیاموزم اندیشیدن را، امید را، راه و رسم زندگی را، ایستادگی را  مانند آموزگاری عاشق، الفبای زندگی را به من سرمشق میدهی، و با صدایی پرمهر، در گوشم زمزمه کردی، عشق را، گذشت را، صبر و مهربانی را، چگونه زیستن را حتی نگاهت با من حرف زد، مرا وادار به تغییر کرد و ناامیدی و سکون را تبدیل به دنیایی از امید و حرکت میکند. آمدی و مرا دلگرم کردی تا جاده پرپیچ‌ و خم زندگی را با امید طی کنم. گاهی آموزگارم می‌شوی تا به من بیاموزی تمام دانسته‌هایت را. راهنما یعنی نشان‌دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی، نفرت به عشق. راهنمای عزیزم پیشاپیش روزت مبارک.

همسفر محبوبه:
خانم سپیده مهربان و عزیز دلم در این دنیا تعداد آدم های خوب شاید کم باشد اما با همین راهنمایان است که دنیای ما تبدیل به یک بهشت بی نظیر شده است. بهشتی که همواره به پیشرفت شما کمک می کند و باعث ترقی شما می شود. درست است این بهشت را همین راهنمایان و انسان های خوب در زندگیتان به وجود می آورند. قدرشان را بدانید این ها همان کسانی هستند که تاریکی ها را تجربه کرده اند و برای تو روشنایی ها را به ارمغان آورده اند و این ها همان کسانی هستند که زمانی که از احساسات خود با آن ها حرف زدی تو را نادیده نمی گیرند و تو را با آغوش گرم پذیرا می شوند. هوشیار باشید که دل راهنمایان را نرنجانید چرا که آنها سیرتی خوب دارند برای اینگونه آدم ها تلاش کنید که بهترین باشید چرا که راهنمایان بهترین ها هستند. خیلی دوستتان دارم و هفتۀ راهنما را به شما راهنمای عزیز و دوست داشتنی ام که با تمام حس وجودم انتخاب کرده ام تبرک عرض میکنم. بی شک شما بهترین انتخاب ما هستید.

همسفر فاطمه:
هفتۀ راهنما را در راس به جناب مهندس عزیز تبریک می گویم که تمام آرامش زندگی ام را مدیون ایشان هستم و از خداوند خواستار عمر باعزت برای ایشان هستم. از راهنمای عزیز و مهربانم نهایت قدردانی و تشکر را دارم. راهنمای خوبم تو همچون بارانی می مانی که بی منت ما را سیراب کرده ای و جانی دوباره بخشیدی. تو همچون آفتابی در زندگی سراسر تاریک ما تابیدی و راه را برای ما نمایان کردی. تو همچون شاه کلیدی هستی که تمام قفل های سخت و دشوار زندگی را برای ما به آسانی باز کردی و مسیر را هموار کرده ای. خوب که می اندیشم می بینم اندیشه ام از تو سبز و آباد شده و غم و جهل در من رها شده و دلم شاد گشته است. ای راهنما تو را سپاس. ای آغاز بی پایان تورا سپاس. ای وجودت سراسر مهر تو را سپاس. روزت مبارک.

همسفر طاهره:
بارانی که بی‌منت همه را سیراب می کند و جانی دوباره می‌بخشد. هفتۀ زیبای راهنما را در راس به اولین راهنمای کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس، استاد جهان بینی آقای مهندس استاد امین، خانم آنی بزرگ، خانم شانی و کمک راهنمایی عزیزم خانم سپیده تبریک می‌گویم و این هفته عزیز را به همۀ راهنماهای شعبه حاج رسولی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. راهنما یعنی نشان دهنده مسیر، کسی که بهترین حس را به رهجوش انتقال می‌دهد. حال خوب شاگردش، موفقیت و خدمت کردن رهجویش برایش بهترین حس است. انشالله که بتوانم رهجوی خوبی برایشان باشم و یک خدمتگزار خوب برای کنگره باقی بمانم.

همسفر مهدیه:
راهنما یعنی فرد سخاوتمندی که مرتبا تجربه بهبودی را به رایگان با دیگران در میان می‌گذارد. افتخار می کنم خانم سپیده عزیز که در کنار شما ودر کنگره ۶۰ هستم تا از آموزش های ناب تان استفاده کنم و به حال خوش برسم. خداوندا شکر بابت درک این روز و هزاران بار بابت داشتن چنین راهنمایی شکرگزارم. خانم سپیده عزیز پیشاپیش روزتان مبارک.

تایپ: راهنما همسفر سپیده (لژیون هفتم)
ویرایش و ارسال: همسفر رها (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .