English Version
English

راهنمایان کنگره60 بی نظیر هستند

راهنمایان کنگره60 بی نظیر هستند

سیزدهمین جلسه از دوره یازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی دکتر علیرضا (مبارکه)، با استادی راهنمای محترم مسافر مهرداد، نگهبانی مسافر علمدار و دبیری مسافر اکبر با دستور جلسه » هفته راهنما « در روز یکشنبه 09 اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهرداد هستم یک مسافر. خدا را شاکرم که امروز این فرصت پیش آمد در خدمت شما عزیزان باشم و آموزش بگیرم. فرا رسیدن هفته راهنما را خدمت بزرگ استاد کنگره60 جناب آقای مهندس، استاد امین استاد جهانبینی و خدمت تمام راهنمایان کنگره60 در سراسر شعب ایران بخصوص شعبه دکتر علیرضا تبریک می‌گویم. همه شما تا حدودی خبر دارید که راهنما کیست و چه وظیفه‌ای دارد.

به فرموده آقای مهندس راهنماهای کنگره60 در زمینه درمان اعتیاد در دنیا بی‌نظیر هستند و این حقیقتی است که هیچکس نمی‌تواند از آن فرار کند و شما این را حس می‌کنید. دلیل این‌که راهنمایان کنگره60 بی نظیر هستند این است که خودشان مصرف کننده بودند. این خیلی ساده است یعنی شما که به عنوان سفر اول و سفر دوم دارید سفر می‌کنید و حس‌های شما باز می‌شود و از تاریکی به سمت نور و امید می‌روید و از ناامیدی اعتیاد خارج می‌شوید می‌توانید خواسته راهنما شدن را داشته باشید و در آزمون برج چهار که امسال برگزار می‌شود شرکت کنید و آنجا خودتان را محک بزنید ببینید می‌توانید در جایگاه راهنمایی قرار بگیرید یا نه؟

آزمون فوق‌العاده سختی است اگر فکر می‌کنید در مدت یکی دوماه می‌توانید مطالب و کتاب‌های کنگره را مطالعه کنید و در امتحان موفق باشید یک چیز محال است به عقیده من کسی که خواسته راهنما شدن دارد باید از سفر اول و چهل سی‌دی شروع کند تا وارد سفر دوم شود و انشاالله در آزمون شرکت و نمره قبولی بگیرد و دیگر مسایلی که در صور پنهان باید اتفاق بیفتد. وظیفه تک تک ما اعضاء کنگره است که به راهنمایان و بزرگترهای کنگره احترام بگذاریم و حرمت آنها را نگه داریم. ما در کنگره راهنمای، من نداریم ما همه رهجوهای کنگره60 هستیم و یک هدف مشترک را دنبال می‌کنیم و باید همان احترامی که به راهنمای لژیون خودمان می‌گذاریم، به دیگر راهنمایان نیز بگذاریم چرا که آقای مهندس و دیده‌بانان خود این کار را می‌کنند و ما هم باید پیرو بزرگترها باشیم.

در کنگره رهجو نسبت به راهنما و بالعکس فقط از لفظ آقا استفاده می‌کند. آقای صدیقی می‌فرمایند که هیچکدام از راهنمایان به پاکت شما احتیاجی ندارند این ما هستیم که به قدرشناسی نیاز داریم تا نتیجه آن را در زندگی خودمان ببینیم، ولی شما موظف هستید که پاکت و دلنوشته برای راهنمایتان تهیه کنید. در بیرون از کنگره همه ما بصورت زبانی تشکر می‌کنیم اما در کنگره تشکر بصورت زبانی، قلبی و عملی می‌باشد.

برای نوشتن دلنوشته دنبال خط زیبا نباشید بلکه حستان را با دست‌خط خود به راهنما القا کنید. دوستانی که سفر ویلیام انجام می‌دهند حتماً همان تشکری که از راهنمای سفر ایکس می‌کنید از راهنمای سفر ویلیام هم باید به همان شکل قدر دانی به عمل آوریم. راهنمای تازه واردین که روز اول به شما مشاوره داده است را هم نباید فراموش کنید؛ یاد بگیریم افرادی که به ما خدمت کرده‌اند و در حال خوش امروز ما سهم داشته‌اند از آنها تشکر کنیم.

تایپ: مسافر مهدی
عکس: مسافر ابراهیم
تنظیم و ارسال: مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .