English Version
English

دل نوشته

دل نوشته

  دل نوشته (هفته راهنما)

سلام دوستان سیاوش هستم یک مسافر
آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است... در آیه قران کریم آمده (لان یهدی الله علی یدیک رجلا خیر لک مما طلعت علیه الشمس و غربت)...یعنی اینکه خداوند به دست‌تو مردی را هدایت نموده هست، برای شما که از همه‌چیزهایی که خورشید بر آنها طلوع و غروب می‌کند بهتر است...


در مکتب تو همیشه شاگردم من                  دود از رخ تو همیشه پردردم من
در فصل بهار و روز ببین                        بی‌نور معلم چنین زردوزارم من
من نیز (این هفته خجسته و میمون را به استاد عزیزم حسن آقا و در رأس آن به جناب مهندس دژاکام، خانواده محترمشان و تمامی راهنماییان شعبه قائم‌شهر تبریک عرض می‌نمایم) از چه سخن بگویم که شما راهنمای عزیز، مثل باران رحمت بر کویر خشک زندگی من بودید که با باریدن بارش رحمت، مهر و محبت، زندگی لم‌یزرع من را آباد و سرسبز کردید. شما نجات‌بخش راه زندگی من شدید و من را از دست این اهریمن، ظلمت و تاریکی به‌سوی نور و روشنایی هدایت کردید. شما بودید که مثل شمع سوختید و با نور جاودانگی خود زندگی من را، گرمای خاص و نور هدایت بخشیدید.


من را از جهل و نادانی، ناسپاسی به دانایی و معرفت هدایت کردید من را با انگشت اشاره و با سخنان گرم پدرانه خود، راه درست زندگی کردن را به من نشان دادید. با عشق و محبت فروان من را آموزش دادید و در صراط مستقیم هدایت کردید.
مثل گل، شهد شیرین دانش، معرفت، عشق، اخلاص و سایر ارزش‌های انسانی را برای من به ارمغان آوردید و هدیه بخشیدید. از شما و خدمات شما تشکر و سپاس گذاری می‌کنم و همیشه به شما درود می‌فرستم.
از خداوند منان می‌جوام که در این دنیا در زندگی شما نوری بشود. در کارهای شما و خانواده محترمتان خیروبرکت و رونق فراوان قرار بدهد
با تشکر و سپاس فراوان مسافر سیاوش لژیون دوم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .