English Version
English

راهنمایان بزگوار زحمات بسیار زیادی را متحمل می‌شوند تا یک مسافر به رهایی و درمان برسد.

راهنمایان بزگوار زحمات بسیار زیادی را متحمل می‌شوند تا یک مسافر به رهایی و درمان برسد.

جلسه چهارم از دوره سی‌و‌دوم کارگاه‌های آموزشی‌ خصوصی کنگره‌ ۶۰ نمایندگی‌ خواجو با استادی مرزبان مسافر مهرداد، نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه «هفته راهنما» یکشنبه 9 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سلام دوستان مهرداد هستم یک مسافر.
سپاسگزار خداوند هستم که درکنگره 60 حضوردارم. خوشحالم در این جایگاه قرار گرفته‌ام تا بتوانم هفته راهنما را به همه این عزیزان، مخصوصا راهنمایان خودم تبریک عرض کنم. تمام آموزش‌هایی که ما دریافت می‌کنیم، برگرفته از منابع ناب آقای مهندس می‌باشد. چهارشنبه گذشته ایشان فرمودند: کاری که راهنمایان کنگره برای درمان یک مسافر انجام می‌دهند حتی بهترین دانشمندان، پروفسورها و مربیان جهان نمی‌توانند انجام دهند، این صحبت آقای مهندس به من امیدواری داد که تلاش و پشتکارم را برای دریافت شال راهنمایی بیشتر کنم. براساس تجربه‌ای که من در این مدت کوتاه در خدمت مرزبانی شعبه کسب کرده‌ام، متوجه شدم که راهنمایان بزگوار زحمات بسیار زیادی را متحمل می‌شوند تا یک مسافر به رهایی و درمان برسد. در واقع تمام امور روزمره خود را فشرده می‌کنند تا بتوانند خدمت خالصانه انجام دهند. خود من سعی می‌کنم اکثر اوقات به موقع در جایگاه خدمتی‌ام حضور پیدا کنم و این کار باعث می‌شود از حس‌وحال خوبی برخوردار شوم. یک راهنما غیر از این سه روزی که در لژیون حاضر می‌شود، تقریبا بقیه هفته را هم درگیر امورات رهجویان خویش می‌باشد مثلا؛ خود من سوالی داشتم که راهنمایم فرمود من در این مدت به این فکر بودم که آیا این موضوع را از من می‌پرسی یا خیر؟! کنگره به ما شخصیت داد، نحوه پوشش‌مان مرتب شد و خیلی دیگر از مسائل زندگی‌مان سروسامان گرفت. ما در اینجا تنها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنیم برای خوب شدن حس و حال‌مان می‌باشد. در بسیاری از جاهای دیگر، نه تنها درمان  برای یک مصرف کننده صورت نگرفت بلکه شخصیت و جایگاه انسانی او‌ را نیز زیر سوال می‌بردند.

آقای مهندس می‌فرمایند: راهنمایان کنگره احتیاج به پول ندارند، ما باید قدردانی خود را از طریق زبانی، قلبی یا عملی نشان دهیم و سعی کنیم حس خودمان را نسبت به این عزیزان به صورت دل‌نوشته‌ای شکیل تقدیم کنیم.

تایپ: مسافر حسن لژیون دوم
تنظیم و ارسال: مسافر حسن پورشیوایی لژیون دوم

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .