English Version
English

راهنماها بدون هیچ چشم ‌داشتی به کنگره می‌آیند تا مسافران را به درمان برسانند

راهنماها بدون هیچ چشم ‌داشتی به کنگره می‌آیند تا مسافران را به درمان برسانند

پنجمین جلسه از دور دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، روزهای یکشنبه نمایندگی قائم‌شهر، با استادی راهنمای محترم مسافر حسن، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر علی‌اکبر با دستور جلسه «هفته راهنما» یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسن هستم یک مسافر
خداوند را شکر می‌کنم که فرصتی به هم داده تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. این هفته عزیز را به آقای مهندس بنیان کنگره 60 و خانم آنی راهنمای خانواده و همسفران و همچنین راهنمایان کنگره 60 بخصوص راهنمای خودم آقای محمد بهرام زاده و راهنمایان نمایندگی قائم‌شهر تبریک عرض می‌نمایم.
دو گروه وجود دارد برای درمان اعتیاد که به رسمیت شناخته‌شده هستند، یک گروه پزشکان ، متخصصین درمان اعتیاد و روانشناسان و گروه بعدی کسانی هستند که تجربه مصرف مواد مخدر را داشته‌اند و با آموزش‌های کنگره 60 به درمان رسیده و رهایی پیداکرده‌اند.
ابتدا راهنمایان چه کسانی هستند و چگونه به جایگاه راهنمایی رسیده‌اند ؟ تمام راهنمایان تجربه مصرف مواد مخدر را داشتند و سپس در آموزش‌های کنگره 60 قرار گرفتند و به درمان رسیدن. بعد از گرفتن آموزش‌ها و با شرکت در امتحان تخصصی شامل دروس فنی و تجربی نمره قبولی را کسب کردند و به‌عنوان راهنما بین شرکت‌کنندگان زیاد قبول‌شده‌اند . بعد از انتخاب شدن به‌عنوان راهنماها بدون هیچ چشم ‌داشتی به کنگره می‌آیند تا مسافران را به درمان برسانند.خیلی از دوستان من همیشه می‌گویند چرا همیشه به کنگره می‌روید؟ شما که مزدی دریافت نمی‌کنید،  دیوانه هستید که وقت خود را می‌گیرید و به کنگره می‌روید.

اگر از نگاه عاشقانه و عاقلانه نگاه کنیم درون این آمدن‌ها و رفتن‌ها نکته مهمی وجود دارد و آن‌هم بند عشقی است که بین راهنما و قدرت مطلق الله و رهجوها برقرارشده است .به قول استاد سردار حیات با آموزش و خدمت در جریان است . راهنما برای چه به وجود آمده است ؟ برای اینکه ما آموزش بگیریم و خدمت کنیم و زندگی کنیم .رابطه بین راهنما و رهجو رابطه استاد و شاگردی است و استاد با عشق و محبت به شاگرد خودش آموزش می‌دهد  و باید بین آنها احترام وجود داشته باشد .
دیده‌بان محترم آقای حکیمی فرمودند استاد یک شمعی است که نور می‌دهد که همان اطلاعات و آگاهی است که رهجوها باید از این نور استفاده کنند.ما در تقویم کنگره 60 هفته‌ای داریم به نام هفته راهنما که باید از راهنمای خود قدردانی کنیم که طبق فرموده آقای مهندس قدردانی به سه صورت انجام می‌گیرد، .یکی قلبی دومی زبانی و سومی با پاکت است  که سه‌شنبه جشن راهنما است و ما باید از راهنمای‌های خود با پاکت تقدیر و تشکر کنیم.
امیدوارم انشا الله به منبع نور برسید و خودتان منبع نوری باشید برای دیگران
ممنون که با سکوتتان به صحبت‌های من گوش کردین.

تایپ و ارسال: مسافر محسن لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .