English Version
English

این هفته ، هفته قدردانی

این هفته ، هفته قدردانی

جلسه یکم از دوره پنجاه و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی راهنمای تازه واردین مسافر مهدی، نگهبانی مسافر قاسم و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه «هفته راهنما» یکشنبه ۹اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر از نگهبان تشکر می کنم که این جایگاه را به من دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم از راهنمای عزیزم آقا مسعود سپاسگزارم که حال خوش امروزم را  مدیون زحمات ایشان میباشم از جناب مهندس دژاکام سپاسگزارم که این بستر را فراهم نمودند تا امثال من حال خراب بیاییم و به حال خوب برسیم .
درمورد دستور جلسه هفته راهنما اگر بخواهم بگویم در ابتدا باید این هفته را به همه راهنما های کنگره ۶۰ الخصوص بزرگ راهنمای همه ما آقای مهندس دژاکام تبریک عرض میکنم. این هفته ، هفته قدردانی است و باید از راهنمای سیگار و راهنمایDSTتشکر و قدردانی نمود.
دراین هفته یک دلنوشته باخط خوب و یک پاکت قدردانی کنیم . واین تشکر قدردانی ما باعث رشد ما میشود.

اگر ما با آموزش های کنگره بتوانیم خودمان راهنما شویم میتوانیم با استفاده از این وظیفه خیلی از مسایل زندگی و گره های خود را حل نماییم و اگر این گره ها را حل نکنیم در بعد بعد مشکل دار میشود. من در زمان تحویل گرفتن شال از آقای مهندس خیلی انرژی گرفتم.
باید بگوییم اگر من در این جایگاه خدمتی هستم اول برای حال خوب خودم و دوم برای کمک به دیگران است. و در اینجا از راهنمای خوبم آقا مسعود وراهنمای سیگار آقا فرزاد و راهنمای تازه واردین خودم آقا کمال تشکر میکنم. امیدوارم در روز سه شنبه بهترین جشن رابرگزار کنیم واز راهنمای خود به بهترین وجه ممکن با پاکت و دلنوشته تشکر و قدردانی کنیم.
نگارش متن مسافر امیر حسین لژیون هفتم مسافر علی اصغر لژیون هشتم
عکاس مسافر مجتبی لژیون یکم
ارسال خبر مسافر مهدی لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .