English Version
English

راهنما یعنی چراغ راه

راهنما یعنی چراغ راه

جلسه یازدهم از دوره سی و پنجم سری کارگاههای آموزشی، خصوصی کنگره 60، نمایندگی فردوسی مشهد، با استادی مرزبان محترم  مسافر رحمان، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «هفته راهنما» یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که باری دیگر شرایط خدمت پیش آمد تا آموزش بگیرم، هفته راهنما را به تمامی راهنمایان و رهجویان کنگره 60 تبریک عرض می‌کنم، امیدوارم در روز سه شنبه همه ما با قدردانی از راهنمایان خود یک روز زیبا و قشنگ را رقم بزنیم واز این عزیزان تشکر کنیم و جشن بگیریم.
راهنمایان در کنگره 60 باید از چند فیلتر گذرکنند، همچنین آزمونهایی هست که هرساله در کنگره 60 برگزار می‌شود و بسیار هم سخت می‌باشد. لازم است در این آزمون تمام منابع کنگره 60 مطالعه شود، تنها اشخاصی که تلاش، کوشش و مطالعه بیشتری کرده‌اند به درجه راهنمایی خواهند رسید. راهنمایان در کنگره 60 چراغ راه مسافران هستند زیرا از این مسیرسخت گذر کرده‌اند و سربلند و پیروز به انتهای راه رسیده‌اند به همین دلیل بدون منت، تجربه و دانش خود را در اختیار مسافران می‌گذارند تا آنها هم از این گذرگاه تاریک، سخت و خطرناک به سلامت عبور کنند و به درمان برسند.
در انتها از تمامی راهنمایانی که از آنها آموزش گرفته‌ام و راهنمایان کنگره 60 تشکر می‌کنم و قدردان زحمات آنها هستم.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از شما سپاسگزارم

تایپ:مسافر فرهاد لژیون یکم
ویرایش: مسافر فرهاد لژیون پنجم
تصویربردار: مسافر کاظم لژیون سوم
ارسال خبر: مسافر محسن لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .